مش عارفه هيفضلوا غايبين لايمتى
حاجه بقت تزهق
يلا تعالوا بقى
مش عارفه هيفضلوا غايبين لايمتى
حاجه بقت تزهق
يلا تعالوا بقى
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..







يارب يرجعوا بسرعة
لكن لحد لما يرجعوا .. ياللا ايدينا فى ايدين بعض نصحصح الدنيا ونحاول ونجتهد
سبحان الله وبحمده
سبحان الله العظيم
يا جماعه يا اعضاء
المنتدى دلوقتى يسد النفس
ومبتدخلوش في مواضعى
انا بكتب وارد على نفسى
المدارس جايه ومش هنخش و
ياريت لو سمحتو تدخلو المنتدى
قبل المدارس
شكرا
ان الاوان لتعود العصافيرلاعشاشهاياسيدى الحصانان الاوان لتخرج النبته من ارضهاان الاوان للارض ان ينبض قلبها
ايه ده محدش دخل من امبارح
هو انا هفضل اكتب وارد على نفسى
طب المدارس جايه يعنى دخولى هيبقى قليل
يا ريت تهتموا انتم بقى شويه با المنتدى
المديرين والمشرفين و كل الاعضاء
وشكرا
ان الاوان لتعود العصافيرلاعشاشهاياسيدى الحصانان الاوان لتخرج النبته من ارضهاان الاوان للارض ان ينبض قلبها







معاكى حق يا شذا .. كلنا متأخرين .. والموضوع محتاج نقلة نوعية لأن فعلا التواصل محتاج تنشيط كبير من جميع المستويات فى المنتدى .. أتمنى ان يعود التواصل باسرع وقت باذن الله ولو عن طريق مسابقات .. وتنشيط المتابعات .. ورسائل تانى وتانى للغايبين
محتاجين حملة تنشيط قوية وجريئة تستمر لمدة اسبوع او اثنين على الاقل .. وباذن الله يرجع اكتوبر افضل واحسن كمان من الاول .. المنتدى يستحق بجد ولازم نحاول تانى وتانى
سبحان الله وبحمده
سبحان الله العظيم
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات