facebook

صفحة 2 من 4 الأولىالأولى 1234 الأخيرةالأخيرة
النتائج 6 إلى 10 من 19

الموضوع: ادي الرجاله من غير ستات........................ايه رايكم

  1. #6

    افتراضي رد: ادي الرجاله من غير ستات........................ايه رايكم

    احنا من غيركم ولا حاجه
    طيب اللى منكم محتاجه دروس فى الطبيخ تسئلنى
    قال من غيرهم ولا حاجه قال
    الجندى مات موتت رجال
    فى الجنه ياشهيد

  2. #7

    افتراضي رد: ادي الرجاله من غير ستات........................ايه رايكم

    ياعم روح بقى

    كلام كلام وساعه الجد تغرقوا فى شبر ميه

    ههههههههههه

    انا جوزى عمل لنا رز سمك عجب عجب حط له 10 كوبايات ميه على كوبايتين رز

    ههههههههههههه

    فال دروس قال





    كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
    وانك أجمل من كل شيىء..


  3. #8

    افتراضي رد: ادي الرجاله من غير ستات........................ايه رايكم

    خلاص ابعتيلى جوزك
    عشان اخليه يرجع يعملك بنفسه
    اصول الطبيخ وبعدين صحيح مانتوا فاكرين
    اننا مش بنفكر غير فى الاكل
    انما الرجال خلقوا ليكونوا عظماء
    صحيح حقدكم علينا مخليكم مش شايفين دورنا الجبار
    وعظمتنا اللى اجمل مليون مره من اعظم عظمات الستات

    انتهى
    الجندى مات موتت رجال
    فى الجنه ياشهيد

  4. #9

    افتراضي رد: ادي الرجاله من غير ستات........................ايه رايكم

    ههههههههههههههه

    فكرتنى بفريال فى مسرحيه كده اوكيه

    هههههههههههههه

    جميل اوى ردك استاذ احمد







    أنـآ لآ أسمَحْ لـ/ أيًّ ڪآטּْ بـ أטּْ يّدخُلَ { ح‘ـيآتيْ }~

    ف/ هذآ { ع‘ـآلمِي الخَآص } ،، أدْخِلُ فِيہ | فَقَط | مَـטּْ إختآرَهُمْ قَلْبِيْ


  5. #10

    مشرفة الأخبار و المعالم السياحية

    الصورة الرمزية lionking
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    ام الدنيا
    المشاركات
    5,361
    معدل تقييم المستوى
    24


    افتراضي رد: ادي الرجاله من غير ستات........................ايه رايكم

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قموره مشاهدة المشاركة
    ههههههههههههههه

    فكرتنى بفريال فى مسرحيه كده اوكيه

    هههههههههههههه

    جميل اوى ردك استاذ احمد

    ههههههههههههههههههههه

    اه والله يا قمورة

    اعظم عظمات الستات

    ياراجل اسكت باه وخلينا ساكتين

    ده انتوا منغير المراه ولا حاجة بمعنى ولا حاجة








صفحة 2 من 4 الأولىالأولى 1234 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. -- هما كدا الرجاله
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 02-07-2011, 02:20 PM
  2. -- قمة الرخامه
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 09-06-2011, 04:40 PM
  3. -- قمه الرخامه
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 23-05-2011, 10:21 PM
  4. -- سارعوا وشوفوا فضايح الرجاله..........هههههههه
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 24-02-2011, 05:15 AM
  5. الرحاله ميدو على اعتاب ديبورتيفو لاكرونيا
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 01-01-2011, 03:30 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1