صح يامحمود
اكيد صح
بس الساعه بقى مش متاكده منها بصراحه
جمال
جملتك اتقالت فى فيلم الصعود الى الهاويه
وجملتى بقى
كلمتى لا ممكن تنزل الارض ابداااااااا
صح يامحمود
اكيد صح
بس الساعه بقى مش متاكده منها بصراحه
جمال
جملتك اتقالت فى فيلم الصعود الى الهاويه
وجملتى بقى
كلمتى لا ممكن تنزل الارض ابداااااااا
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..




دا زمن حاتم ظهران دا وللا ايه
بما ان فيها حاتم يعني
الشركة المصريةللانظمة الرقمية والخدمات المتكاملةجميع خدمات الكمبيوتر والانترنت - تصميم واستضافة مواقع ومنتديات




فيلم هى فوضى
ربنا يخليلنا عم جوجو
ههههههههههههههههههههه
شوفو حاجه صعبة بقااااااااااااااااااااااااا
الشركة المصريةللانظمة الرقمية والخدمات المتكاملةجميع خدمات الكمبيوتر والانترنت - تصميم واستضافة مواقع ومنتديات
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات