على العموم
كل عام و انتى بالف خير ياخلود
عيد ميلاد سعيد
و عام عليكى جديد
و تهنئة صغيرة من فريد
بالفعل تستحقين التهنئة
فانتى متميزة
و دائما متألقة
عيد ميلاد سعيد
على العموم
كل عام و انتى بالف خير ياخلود
عيد ميلاد سعيد
و عام عليكى جديد
و تهنئة صغيرة من فريد
بالفعل تستحقين التهنئة
فانتى متميزة
و دائما متألقة
عيد ميلاد سعيد
ربى لا تدع قلبى يتعلق بغيرك فكل حب لسواك زائف
ربى ذنوبى كثيرة لا يعلمها سواك قد سترتنى بها فى الدنيا و اطمع ان تغفرها لى جميعها فى الاخرة
اعلم انى قد ابتعدت عنك ولكنى اثق انك لم تبتعد عنى ويقينى بذلك انى كلما اخطاءت اعود اليك وحدك لاتوب
رحماك يارب العباد ياتواب
بعبد تائب يقف على الباب
فريد
ala7bab
مؤسس المنتدى








يا خلود يا منورة الدنيا هنا اليوم دا مش عيدك دا عيدنا كلنا
عشرين يا شهر يوليو دخلت فى قلبنا
وابدا ما هننساك دى خلود فى دمنا
يارب الفرحة ديما تزيد مع بعضنا
وتكون خلود بصحة ومديرتنا كلنا
لو كان لى قلبان عشت بواحد وتركت قلبا فى هواك يعذب
فلا الوصل يحينى ولا الهجر قاتلى ولا الموت يأتينى ولا انت تحجب
***********
كان مذهبى عن حبكم لا اذهب وعذاب قلبى فيكمو مستعذب
واذا تكرر ذكركم فى مسمعى فالذكر يحلو والمسامع تطرب
عيد ميلاد سعيد
مقدرش اقول اكتر من كده بعد الكلام الجميل اللى قالوه الزملاء
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات