والله انا شايفة ان الاحلام منها ما هو واقعي مع الاجتهاد والصبر يتحقق الحلم ولكن اذا كان الحلم غير واقعي صعب تحقيقه ولكن عايزة اضيف ان ساعات القدر بيتحكم في تحقيق احلامنا وده طبعا لان ربنا بيكون اعلم اذا كان تحقيقه خير ام شر لينا بس رغم هذا لازم الانسان يعمل اللي عليه علشان مايرجعش يندم
ام اياد
ماشاء الله عليكى ام اياد
والله هذا هو الهدف من موضوعى
الاجتهاد
والرضا التام بقضاء الله
بحمد الله لم يفشل لى حلم .. حققت كل ما اتمناه
فى حياتى العملية والعلمية
الا حلم واحد يبقى دفين فى قلبى
وسيظل بالقلب يعيش
ولكن
الحمد لله رب العالمين على كل اختياراته
فكل قضاء ربى هو خير ولله الحمد من قبل ومن بعد
الله يباركلك ويحقق حلمك الدفين وييسر لك دائما كل ماهو خير اخى الفاضل
واجمل حمد هو حمد الشاكرين لانعم الله
اللهم لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك وعظيم سلطانك
المفضلات