الف الف مبروك د/يوسف وعقبال ما يبقى بجد وتكون فرحه كبيره لينا كلنا وعقبال مصطفى فى الثانويه
ونصيحه بالنسبه للعروسه ياريت ما تخليش عمك محمد رومانسى يخترها عارف ذوقه
الف الف مبروك د/يوسف وعقبال ما يبقى بجد وتكون فرحه كبيره لينا كلنا وعقبال مصطفى فى الثانويه
ونصيحه بالنسبه للعروسه ياريت ما تخليش عمك محمد رومانسى يخترها عارف ذوقه
ان ماعرفتش تضحك ماتدمعش ولا تبكيش
وان مفضلش معاك غير قلبك يبقى تعيش
وان سألوك الناس عن ضي مابيلمعش متخبيش
قول العيب مش فيا دا فى الضى
انا مش عاشق ضلمه ولازعلت الضى
مسيره هيرجع تانى الضى مبيأذيش
لوىلوى لوى لوى ىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
الف مليون مبروك للدكتور يوسف الغالى
وان شاء الله وديما هتكون فى العالى
الف مبروك والشهادة اللى جاية تكون 100%100 وطبعا كلنا بنشكر باسمك اميرة لانها اكيد تعبت معاك
لو كان لى قلبان عشت بواحد وتركت قلبا فى هواك يعذب
فلا الوصل يحينى ولا الهجر قاتلى ولا الموت يأتينى ولا انت تحجب
***********
كان مذهبى عن حبكم لا اذهب وعذاب قلبى فيكمو مستعذب
واذا تكرر ذكركم فى مسمعى فالذكر يحلو والمسامع تطرب
مبروك يايوسف الف مبروك وعقبال مصطفى ونفرح كلنا ان شاء الله
![]()
ان الاوان لتعود العصافيرلاعشاشهاياسيدى الحصانان الاوان لتخرج النبته من ارضهاان الاوان للارض ان ينبض قلبها
مبروك يايوسف ويارب دائما ناجح وعقبال مصطفى ان شاء الله
![]()
ان الاوان لتعود العصافيرلاعشاشهاياسيدى الحصانان الاوان لتخرج النبته من ارضهاان الاوان للارض ان ينبض قلبها
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات