سلمت بمناك
ولكن اي جوال حجك يا اختاه![]()
سلمت بمناك
ولكن اي جوال حجك يا اختاه![]()
لى أخ طالما سرنى ذكره فأصبحت أشجى لدى ذكرهوكنت أغدو الى قصره فصرت اغدو الى قبرهوكنت أرانى غنيا به عن الناس لو مد فى عمرهاذا جئته طالبا حاجة فأمرى يجوز على أمره-رحم الله- د. يحي بن عليتم تغيير الاسم من moaz1993 الى Messenger of Peace
تسلمى مرمر
كلهم حلويين عشان انت اللى عرضاهم ....
بس الحمد لله بتاعى عجبنى ومش اقدر افرط فيه
عشرة بقى![]()
بصراحة انا من النوع اللى برتبط بكل حاجة استخدمها حتى الجماد
شكراا مرمر
قد طرأت على ظروفقد تمنعنى من الدخولاسالكم الدعاء
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات