facebook

صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12
النتائج 6 إلى 10 من 10

الموضوع: الف مبروووووووووووووووووووك يا نوجا الالفية الاولى

  1. #6

    افتراضي رد: الف مبروووووووووووووووووووك يا نوجا الالفية الاولى

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nogafoda مشاهدة المشاركة
    مش عارفه اقولك ايه يا رومانسي
    لكن كلامك جميل
    وبجد متشكره قوي
    انا اللى مش عارف اشكرك ازاى يا نوجا لأنك سمحتيى اهنأك على الالفية الاولى
    ويا رب يا بنتى اعيش لما اهنيكى على التانية
    هههههههههههه


    أخدت بينى وبين قربك جدارا حائلا **فإنقطعت بى السبل لأتنسم الحياه
    ما دمت أنا بأول الطرق إليك مسافرا **فدعنى قربك أنشد شعرا أهــواه

  2. #7

    افتراضي رد: الف مبروووووووووووووووووووك يا نوجا الالفية الاولى

    الف مبروك يا نوجا الالفيه الاولى

    ويارب عقبال المليوووووون مشاركه




    وانتى تستحقى بجد كل الكلام الجميل اللى كتبه الرومنسى



    الف مبروووك يا صديقتى العزيزة

















  3. #8

    افتراضي رد: الف مبروووووووووووووووووووك يا نوجا الالفية الاولى

    مليون مبروك علي المشاركات الجميلة والهادفة التي نتمتع بها يانوجا
    الف مليون تحية خاصة لكي
    ياصاحبة الفكر والموضوعية في جميع مشاركاتك










  4. #9

    افتراضي رد: الف مبروووووووووووووووووووك يا نوجا الالفية الاولى



    بتقولوا هنهنى مين
    العسل نوجا وسكر المنتدى بجد
    الف الف مبروك ياحبيبتى


    حقيقى انتى تستحقى نجى كلنا نحتفل بيكى ونحتفل وياكى ب 1000 مشاركه محترمه وجميله وغاليه ويارب تكون مليووووووووووووون







    كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
    وانك أجمل من كل شيىء..


  5. #10

    افتراضي رد: الف مبروووووووووووووووووووك يا نوجا الالفية الاولى

    الف الف مبروك نوجه وعقبال المشاركه المليون ويارب بئا اطول حتى ال20مشاركه عقبالى يارب
    تمنياتى لك بالتوفيق دائما


    ان ماعرفتش تضحك ماتدمعش ولا تبكيش
    وان مفضلش معاك غير قلبك يبقى تعيش
    وان سألوك الناس عن ضي مابيلمعش متخبيش
    قول العيب مش فيا دا فى الضى
    انا مش عاشق ضلمه ولازعلت الضى
    مسيره هيرجع تانى الضى مبيأذيش





صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 17-03-2011, 12:30 PM
  2. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 06-03-2011, 01:20 AM
  3. ياله تعالو باركو للعضوة نوجا على مولودها بسررررعه
    بواسطة خلود في المنتدى قسم التهانى والترحيب بالأعضاء الجدد
    مشاركات: 17
    آخر مشاركة: 24-12-2010, 07:09 AM
  4. ــ الف مبروك سير الالفية الرابعة ــ
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 13-11-2010, 05:20 PM
  5. عيد ميلاد احلى عضوين ( نوجا وهيثم )
    بواسطة خلود في المنتدى قسم التهانى والترحيب بالأعضاء الجدد
    مشاركات: 2
    آخر مشاركة: 23-08-2010, 10:28 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1