facebook

صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12
النتائج 6 إلى 9 من 9

الموضوع: اعتذار

  1. #6

    افتراضي رد: اعتذار

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرومنسى مشاهدة المشاركة
    لم أجد بيتا أتركة ولا أقتبسه
    دائما مبدع مصطفى مأمون
    تحياتى لك
    دائما ما اسعد لتواجدك رومانسى واطراءك الذى فاق الوصف اشكرك صديقى


    ان ماعرفتش تضحك ماتدمعش ولا تبكيش
    وان مفضلش معاك غير قلبك يبقى تعيش
    وان سألوك الناس عن ضي مابيلمعش متخبيش
    قول العيب مش فيا دا فى الضى
    انا مش عاشق ضلمه ولازعلت الضى
    مسيره هيرجع تانى الضى مبيأذيش





  2. #7

    افتراضي رد: اعتذار

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اميرة حبى انا مشاهدة المشاركة
    طهرت القلبَ ياملهمتى
    ولعنت الذلَ وقساوة قلبك
    وأسفتُ على حب ضائع
    ولعنتُ اياماً فى قهرك


    واخيرا اعتذر لزمنٍ
    قد مرَ عليه من مثلك
    اسف سيدتى واعلنها
    انى حرا لا عبدك
    تكلمت فابدعت فى وصفك
    لانسانة لا تستحق احساسك او حبك لها
    اكيد هى خسرانة
    واكيد مصطفى مأمون يستحق من هى افضل منها
    اللى انت كاتب عنها لا تستحق ان تفكر فيها حسب وصفك انك حتى بتلعن الزمن اللى مرت بيه
    دى وحشة اوى
    اتمنالك تلاقى الافضل
    عشان منشوفش كلمة حزن واحدة فى كلامك
    اكتمال اى قصيده تالقها بمرورك عليها اميره ليكتمل عقدها كعقد انتظر لؤلؤته فجاءت فاكتمل
    اشكرك


    ان ماعرفتش تضحك ماتدمعش ولا تبكيش
    وان مفضلش معاك غير قلبك يبقى تعيش
    وان سألوك الناس عن ضي مابيلمعش متخبيش
    قول العيب مش فيا دا فى الضى
    انا مش عاشق ضلمه ولازعلت الضى
    مسيره هيرجع تانى الضى مبيأذيش





  3. #8

    افتراضي رد: اعتذار

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وردة الايمان مشاهدة المشاركة
    وأسفتُ على حب ضائع
    ولعنتُ اياماً فى قهرك
    فلتبقٍ فى الفكر تائهً
    تنتظرى مرارة قدرك
    ولتجنى ثمرات الصدِ
    يقتلك الهجرَ وبنصلك
    واخيرا اعتذر لزمنٍ
    قد مرَ عليه من مثلك

    حتى فى لحظات الغضب مبدع وشاعر كبير
    كلماتك رغم القسوة اللى فيها
    لكن فيها تعبير عالى جدا عن احساسك وشعورك
    فعلا كتبت فتمكنت ...وعبرت فأبدعت
    تسلم ايدك مصطفى مأمون
    ويارب تكون باقى اشعارك كلها سعادة ومن غير قسوة وحزن

    اشكرك ورده شاعره دائما متالقه واعتزازك بقصيدتى فخر وشرف لى
    وبالنسبه للقصيده من الممكن الا تكون حاله خاصه او تكون وقت او حدث سابق فى زمن مضى
    اتمنى دوام مرورك ورده واشكرك


    ان ماعرفتش تضحك ماتدمعش ولا تبكيش
    وان مفضلش معاك غير قلبك يبقى تعيش
    وان سألوك الناس عن ضي مابيلمعش متخبيش
    قول العيب مش فيا دا فى الضى
    انا مش عاشق ضلمه ولازعلت الضى
    مسيره هيرجع تانى الضى مبيأذيش





  4. #9

    افتراضي رد: اعتذار

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خلـود مشاهدة المشاركة
    وأسفتُ على حب ضائع
    ولعنتُ اياماً فى قهرك
    فلتبقٍ فى الفكر تائهً
    تنتظرى مرارة قدرك
    ولتجنى ثمرات الصدِ
    يقتلك الهجرَ وبنصلك
    واخيرا اعتذر لزمنٍ
    قد مرَ عليه من مثلك

    كل القسوه دى يامصطفى
    مكنتش اظن ان بعد كل الحب ده تكون كلماتك بالقسوه دى ابدا
    لدرجه لعن الزمن الى اتوجد فيه المحبوب
    فين التماس الاعذار للمحبوب
    متعودناش منك على الاسلوب ده ابدا فى الكتابه يامصطفى
    ولكنك مبدع ومتفرد حتى فى حزنك وقسوتك

    والله انا من رخامه القصيده بجد كنت ياخلود هطلب من المنتدى يحذفها
    وجودك اسعدنى اختى العزيزه


    ان ماعرفتش تضحك ماتدمعش ولا تبكيش
    وان مفضلش معاك غير قلبك يبقى تعيش
    وان سألوك الناس عن ضي مابيلمعش متخبيش
    قول العيب مش فيا دا فى الضى
    انا مش عاشق ضلمه ولازعلت الضى
    مسيره هيرجع تانى الضى مبيأذيش





صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. اعتذار رومانسي
    بواسطة نور في المنتدى قسم عالم حواء
    مشاركات: 6
    آخر مشاركة: 09-05-2011, 03:52 PM
  2. -- اعتذار!!
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 30-03-2011, 12:20 AM
  3. -- اعتذار واجب ومهم
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 15-03-2011, 05:30 AM
  4. اعتذار من الشرطه فى الاقصر
    بواسطة خلود في المنتدى متابعة اخبار مصر الجارية
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 11-03-2011, 11:36 PM
  5. -- اعتذار واجب
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 28-02-2011, 12:10 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1