اقل ما توصف (رائعة )
اقل ما توصف (رائعة )
لو كان لى قلبان عشت بواحد وتركت قلبا فى هواك يعذب
فلا الوصل يحينى ولا الهجر قاتلى ولا الموت يأتينى ولا انت تحجب
***********
كان مذهبى عن حبكم لا اذهب وعذاب قلبى فيكمو مستعذب
واذا تكرر ذكركم فى مسمعى فالذكر يحلو والمسامع تطرب
فردت الا زلت الى الان !!
فقلت انا لك تابعُ ولست مُختار
فقالت وهل للأن تعشقنى؟!
فقلت البعدعن قلبك وصمه وعار
مصطفى
بين كلماتك نشعر بحب كبير وعظيم
فما اعظم كلماتك حين تعبر بها عن الحب
شكرا على الابداع يا مصطفى
ان ماعرفتش تضحك ماتدمعش ولا تبكيش
وان مفضلش معاك غير قلبك يبقى تعيش
وان سألوك الناس عن ضي مابيلمعش متخبيش
قول العيب مش فيا دا فى الضى
انا مش عاشق ضلمه ولازعلت الضى
مسيره هيرجع تانى الضى مبيأذيش
فقالت وهل للأن تعشقنى؟!
سؤال ما أجمل منه جوابك عاشق بمعنى الكلمة
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات