الاهم عندي ان التحقيقات تطلع بالمفيد وترجع الحقوق لااصحابها
وملايين الشعب الغلبان
وميكنش تسكين وفي الاخر تطلع العملية لتهدئة الراي العام
الاهم عندي ان التحقيقات تطلع بالمفيد وترجع الحقوق لااصحابها
وملايين الشعب الغلبان
وميكنش تسكين وفي الاخر تطلع العملية لتهدئة الراي العام
والله الواحد خايف يكون ده كله ضحك علينا ولا يخدوا احكام ولا نيله بس بيهدوا الناس وخلاص
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
صح يا اسامة انت وخلود
الحظر مطلوب
ودا الاهم
وجودهم شئ اتقدر واتحسم لكن الفترة والعقوبة والمدة
وحقنا وحق ولادنا السنين اللى فاتت
واجيلانا اللى جايه
وجودة فى السجن مع شوية منشتتات هيعملنا حاجة
المهم النتيجة
لانها مسخت بجد
أخدت بينى وبين قربك جدارا حائلا **فإنقطعت بى السبل لأتنسم الحياه
ما دمت أنا بأول الطرق إليك مسافرا **فدعنى قربك أنشد شعرا أهــواه
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات