اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اميرة حبى انا مشاهدة المشاركة
والله حاجة تكسف
عارفين من تعليقات القراء
واحد فى دولة من الدول العربية
بيقول انهم بيقولوا لبعض هناك
اوعى تتناقش مع مصرى
حتى لو كنت عارف ان انت صح 500 %

اولا الراجل بتاع القناة ده مستفز و بعبارة اوضح زبالة
مش هو بتاع بوس الايادى
مش هو الا باس ايد صفوت
و بحس و بانا بتفرج على القناة
و الله العظيم انى عبيط
ثانيا العربى و لا الخليجى و لا العفريت الازرق الابيقول اوعى تتناقش مع واحد مصرى اقوله
لانه اصلا خايف يناقشه
و السبب لانهم مبيفهموش اساسا
مع الاحترام للى بيفهموا