facebook

صفحة 2 من 4 الأولىالأولى 1234 الأخيرةالأخيرة
النتائج 6 إلى 10 من 18

الموضوع: عقبال اولادنا جميعا والف مبروك يارومانسى

  1. #6

    افتراضي رد: عقبال اولادنا جميعا والف مبروك يارومانسى

    الله يبارك فيكى يا نوجا
    وشكرا على الدعوة الجميلة
    على فكرة فيه لحمة مش ملبس وبس
    يعنى ظفر
    هوبر يعنى
    ههههههههههههههه


    أخدت بينى وبين قربك جدارا حائلا **فإنقطعت بى السبل لأتنسم الحياه
    ما دمت أنا بأول الطرق إليك مسافرا **فدعنى قربك أنشد شعرا أهــواه

  2. #7

    افتراضي رد: عقبال اولادنا جميعا والف مبروك يارومانسى

    الف الف مليون مبروك للاخ العزيز الرومنسي
    ويارب دايما فرحان ومبسوط
    وربنا يجمعهما في خير
    وزيجة مباركة بمشيئة الله تعالي
    ومتنسنيش في الهوبر اي اللحمة وابقي ادي حتة صغيرة لاابوي ابوي
    ابو اسامة
    وبعدين كفاية الرقاصة هتاكل الهوبر ومش هتخلي للمعازيم حاجة
    شوفت خلود عاوزة تخسرك ازاي
    بهدي النفوس ع الصبح
    هههههههه









  3. #8

    افتراضي رد: عقبال اولادنا جميعا والف مبروك يارومانسى

    هههههههههههههه

    كده ياااسامه على الصبح التسخين ده

    ماشى ماشى

    الست جايبه عشاها معاها طبق مش من اللى قلبك يحبه وبصلايه خضراء

    اصلها عامله ريجيم
    بس ابقوا شوفوا الفرقه بتاعتها يمكن يكونوا جعانين بقى
    وبعدين بلاش نسوس كده يااسامه فيها الراجل فرحان ومبسوط





    كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
    وانك أجمل من كل شيىء..


  4. #9
    المديرة العامة الصورة الرمزية اميرة حبى انا
    تاريخ التسجيل
    Dec 2008
    الدولة
    مصر
    العمر
    50
    المشاركات
    12,656
    معدل تقييم المستوى
    10


    افتراضي رد: عقبال اولادنا جميعا والف مبروك يارومانسى

    الف الف مبروك
    ان شاء الله
    تعيش حياة جديدة كلها سعادة باذن الله

    نسأل الله العلي العظيم ان يغفر لأخونا جمال
    وان يتقبله لديه في جنات النعيم
    وان يلهم اهله وذويه الصبر والسلوان
    وانا لله وانا اليه راجعون


  5. #10
    الصورة الرمزية فريد
    تاريخ التسجيل
    May 2009
    الدولة
    مصر
    العمر
    58
    المشاركات
    4,004
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    23


    افتراضي رد: عقبال اولادنا جميعا والف مبروك يارومانسى

    هو انتم بتبركوا ليه لرومنسى
    المفروض للعروسة انا مش فاهم
    هو عشان اخوها يعنى نبارك له هو
    مبروك للعروسة و ربنا يوفقها فى حياتها
    ان شاء الله
    و يبعد عنها الرومنس و عقده
    هههههههههههههه
    زواج مبارك و خصوصا انه بعد الثورة
    بالعند فى اخوكى
    ربى لا تدع قلبى يتعلق بغيرك فكل حب لسواك زائف
    ربى ذنوبى كثيرة لا يعلمها سواك قد سترتنى بها فى الدنيا و اطمع ان تغفرها لى جميعها فى الاخرة
    اعلم انى قد ابتعدت عنك ولكنى اثق انك لم تبتعد عنى ويقينى بذلك انى كلما اخطاءت اعود اليك وحدك لاتوب

    رحماك يارب العباد ياتواب
    بعبد تائب يقف على الباب

    فريد


صفحة 2 من 4 الأولىالأولى 1234 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. الف مبروك الالفيه الاولى يارومانسى
    بواسطة خلود في المنتدى أخبار الموقع والمنتدى والأعضاء
    مشاركات: 18
    آخر مشاركة: 26-03-2011, 11:50 AM
  2. -- دبل روعة عقبال كل من ترد علي الموضوع تلبسهم
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 11-02-2011, 12:40 PM
  3. من قلبى شكرا والف مبروك
    بواسطة اميرة حبى انا في المنتدى قسم المسابقات
    مشاركات: 8
    آخر مشاركة: 05-06-2010, 12:10 PM
  4. كتكوتة(عقبال 100 سنة)
    بواسطة اميرة حبى انا في المنتدى قسم التهانى والترحيب بالأعضاء الجدد
    مشاركات: 7
    آخر مشاركة: 03-04-2010, 11:32 PM
  5. اسماء اولادنا
    بواسطة rose في المنتدى قسم الطفل
    مشاركات: 7
    آخر مشاركة: 02-02-2010, 04:04 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1