الله يبارك فيكى يا نوجا
وشكرا على الدعوة الجميلة
على فكرة فيه لحمة مش ملبس وبس
يعنى ظفر
هوبر يعنى
ههههههههههههههه
الله يبارك فيكى يا نوجا
وشكرا على الدعوة الجميلة
على فكرة فيه لحمة مش ملبس وبس
يعنى ظفر
هوبر يعنى
ههههههههههههههه
أخدت بينى وبين قربك جدارا حائلا **فإنقطعت بى السبل لأتنسم الحياه
ما دمت أنا بأول الطرق إليك مسافرا **فدعنى قربك أنشد شعرا أهــواه
الف الف مليون مبروك للاخ العزيز الرومنسي
ويارب دايما فرحان ومبسوط
وربنا يجمعهما في خير
وزيجة مباركة بمشيئة الله تعالي
ومتنسنيش في الهوبر اي اللحمة وابقي ادي حتة صغيرة لاابوي ابوي
ابو اسامة
وبعدين كفاية الرقاصة هتاكل الهوبر ومش هتخلي للمعازيم حاجة
شوفت خلود عاوزة تخسرك ازاي
بهدي النفوس ع الصبح
هههههههه
هههههههههههههه
كده ياااسامه على الصبح التسخين ده
ماشى ماشى
الست جايبه عشاها معاها طبق مش من اللى قلبك يحبه وبصلايه خضراء
اصلها عامله ريجيم
بس ابقوا شوفوا الفرقه بتاعتها يمكن يكونوا جعانين بقى
وبعدين بلاش نسوس كده يااسامه فيها الراجل فرحان ومبسوط
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
هو انتم بتبركوا ليه لرومنسى
المفروض للعروسة انا مش فاهم
هو عشان اخوها يعنى نبارك له هو
مبروك للعروسة و ربنا يوفقها فى حياتها
ان شاء الله
و يبعد عنها الرومنس و عقده
هههههههههههههه
زواج مبارك و خصوصا انه بعد الثورة
بالعند فى اخوكى
ربى لا تدع قلبى يتعلق بغيرك فكل حب لسواك زائف
ربى ذنوبى كثيرة لا يعلمها سواك قد سترتنى بها فى الدنيا و اطمع ان تغفرها لى جميعها فى الاخرة
اعلم انى قد ابتعدت عنك ولكنى اثق انك لم تبتعد عنى ويقينى بذلك انى كلما اخطاءت اعود اليك وحدك لاتوب
رحماك يارب العباد ياتواب
بعبد تائب يقف على الباب
فريد
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات