هى حاجة تجنن بعقل
انا خلاص مش عارفة مين معانا ومين علينا
فى حد هينفذ المطالب فعلا
ولا ايه الحكاية بالظبط
انا بجد بقيت اخهر لغابيط على رأى نانسى
كل ده فساد وجهاز امن ايه ده اللى كان فى مصر
ده جهاز خراب ودمار على مصر وشعب مصر
يامفترين ياظلمه ياللى اديتوا لنفسكم حقوق مش لكم خالص
مين اداكم حق تتجسسوا على الناس وتسجلوا لهم كده وتبتزوهم بالشكل ده
مين اداكم حق تعذبوا وتعملوا خنادق وسراديب وادوات تعذيب ما انزل الله بها من سلطان
حسبى الله ونعم الوكيل فيكم
كل يوم مفاجاه جديده والشعب ياعينى لا حول له ولا قوه
بس خلاص ربنا ارد اخير يظهر ينتقم لكل اللى اتعذبوا على ايديكم
والله ما عرفه بكتب ايه استحملونى شويه
لا حول ولا قوه الا بالله
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات