facebook

صفحة 2 من 5 الأولىالأولى 12345 الأخيرةالأخيرة
النتائج 6 إلى 10 من 24

الموضوع: تعالوا قولوا لليون مبرووووووووووووووووك

  1. #6

    مشرفة اقسام ذاكر معانا

    الصورة الرمزية stylooo
    تاريخ التسجيل
    Jan 2010
    الدولة
    القاهرة
    المشاركات
    1,163
    مقالات المدونة
    3
    معدل تقييم المستوى
    19


    افتراضي رد: تعالوا قولوا لليون مبرووووووووووووووووك

    مبروووووووووووووووك
    الألفية الرابعة
    و دائما للأعلى فى الموضوعات و المشاركات
    عقبال التهنئة المليونية
    الزميلة العزيزة ليوووووووووووون
    قمر المنتدى



    مع إن كل الخلق من أصل طين ....
    وكلهم بينزلوا مغمضين
    بعد الدقايق والشهور والسنين ....
    تلاقي ناس أشرار وناس طيبين عجبي !!






  2. #7

    افتراضي رد: تعالوا قولوا لليون مبرووووووووووووووووك

    اليك خالص التهنئه
    بالالفيه الرابعه
    وعقبال المليونيه


  3. #8

    افتراضي رد: تعالوا قولوا لليون مبرووووووووووووووووك


    الف مبروك ليون
    وعقبال المزيد.






    MAHMOUD


  4. #9
    الصورة الرمزية ابو اسامه
    تاريخ التسجيل
    Nov 2010
    الدولة
    مصرى من محافظة الفيوم . مقيم بمدينة أكتوبر
    العمر
    60
    المشاركات
    643
    معدل تقييم المستوى
    16


    افتراضي رد: تعالوا قولوا لليون مبرووووووووووووووووك

    مبروك لليون
    يلا نبارك .. يلا نهنى
    يلا معايا نقول ونغنى
    وانت كمان يابو قلب حنون
    غنى ورايه مبروك لليون
    خلى الفرحة تملى الكون
    مبروك مبروك مبروك لليون
    دى الألفيه الرابعه خلاص
    قولها وعيدها بين الناس
    وفى ردك خليك حساس
    دى خجوله وبقلب حنون
    مبروك مبروك مبروك لليون
    *****
    مع تحيات
    اخوك / ابو اسامه ...
    أنا لا أ كتب الأشعار فالأشعار تكتبني ،
    أريد الصمت كي أحيا، ولكن الذي ألقاه ينطقني ،
    ولا ألقى سوى حزن، على حزن، على حزن ،
    أأكتب أنني حي على كفني ؟
    أ

  5. #10
    الصورة الرمزية nouran_111
    تاريخ التسجيل
    Nov 2010
    الدولة
    ام الدنيا طبعا مصر
    المشاركات
    839
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    16


    افتراضي رد: تعالوا قولوا لليون مبرووووووووووووووووك

    الف الف
    الــــــــــــــف مليون مبرووك
    يا نجما يتلألأ في سماء الكلمة
    يا شعاع من نورا اضأء بثناه سماءا منتدنا
    يا نبعا يروى ظماء الايام الف مليون مبرووووووووووك

    قطار الحياة يمضي

صفحة 2 من 5 الأولىالأولى 12345 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. تعالوا قولوا لخلود مبروك
    بواسطة محمد المصري في المنتدى قسم التهانى والترحيب بالأعضاء الجدد
    مشاركات: 51
    آخر مشاركة: 24-01-2011, 08:24 PM
  2. -- شوفوا و قولوا سبحان الله .....
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 12-01-2011, 05:30 AM
  3. مليون مليون مليون تحية لفريـــــــــــد
    بواسطة اسامة22 في المنتدى قسم التهانى والترحيب بالأعضاء الجدد
    مشاركات: 17
    آخر مشاركة: 02-01-2011, 12:52 PM
  4. قولوا على الدنيا السلام
    بواسطة fagrmasr01 في المنتدى إبداعات الأعضاء
    مشاركات: 9
    آخر مشاركة: 11-12-2010, 11:38 AM
  5. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 24-10-2010, 06:10 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1