[QUOTE=فريد;102485] اتمنى ان اجد لدعوتى استجابة
و اتمنى ان تصل للقلوب
و ياجماعة اوعوا تخافوا الشاى على حساب الادارة
كل حاجه الاداره هى الاداره هتعمل ايه ولا ايه بس
احلى كلام من اخ غالى نحترمه كلنا ونقدره
بس برضو انا مش هجيب لا شاى ولا سكر وبلاش استغلال لموضوع التموين ده





رد مع اقتباس



المفضلات