أنا بقى هاخد دى
شكرا يا دعاء



وانا بقي عجبتني ديه
ام اياد
ايه ده انا عايز هدية بجد
تصفح قسم السيارات من هنا
2010---------10/10[SIGPIC][/SIGPIC]ربى اجعلنى مقيم الصلاة و من ذريتىربنا وتقبل دعاء
كلكم نورتونى بصراحةزوقكم كلكم جميل
دى دى **اميرة**قمر**الباشا**رحاب**روز**ام اياد**محمود
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات