حبيت أبخر المنتدى و كل أقسامه
دوريت مش لاقيت مباخر شيك
قالوا خلود و زميلتنا أكوا كيت لموا مباخر السوق
قلت ارجع عندى مبخرة من زمان أبخر بيها
و كله ع حساب الأحباب
بخرتك يا منتدانا بالمستكة و الجاوى
و المسك و الزعفران و العنبر
ما هو أنا مش دافعة ده أبوزيد نور قنديله ف ليلك يامصر
اللى الغد بكرة يجى يفرحنا قلت نازلة بالمبخرة أشوف اللجنة
بس خايفة لا تبقى ليلة و لمة








رد مع اقتباس






المفضلات