اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة since1990 مشاهدة المشاركة
خبر جميل جدآ
اخيرآ هيحلوا مشكله اكتوبر الاذليه.


بس حد خد باله من صوره الوزير تحس انه عايز يقول
أدينى جبتلكوا اتوبيس بدورين
اللى هايفتح بقه تانى فى الموضوع ده هو حر

ههههههههههههه





لالالالالالالالالالا
إحنا خدنا على طريفة التهديد و الوعيد
و يا سينس ما عادت تفرق معانا