السلام عليكم،
ممكن حد يدلني على مكان الشهر العقاري اللي أقدر أسجل فيه شقتي و لو ممكن كمان يقولي الااوراق المطلوبة و الخطوات. شكرا.

السلام عليكم،
ممكن حد يدلني على مكان الشهر العقاري اللي أقدر أسجل فيه شقتي و لو ممكن كمان يقولي الااوراق المطلوبة و الخطوات. شكرا.
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات