ايه يا خلود
بتزعلى طنط اميره ليه
بلاش يا ستى من الاسئلة اللى ملهاش لزمة دة
هدو نفسكو يا خوانا
دى عين و صابتكو
ايه يا خلود
بتزعلى طنط اميره ليه
بلاش يا ستى من الاسئلة اللى ملهاش لزمة دة
هدو نفسكو يا خوانا
دى عين و صابتكو
تصفح قسم السيارات من هنا
2010---------10/10[SIGPIC][/SIGPIC]ربى اجعلنى مقيم الصلاة و من ذريتىربنا وتقبل دعاء
هههههههههههههه
ضحكتنى يامحمود
ماهو اللى ميعرفش يقول عدس
ههههههههههههه
انت عارف خلود تعرف تزعل حد فى الدنيا دى كلها
لا حول ولا قوه الا بالله
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
انت هتقوليلى د انت ملاك
ملاك من السماء يا خواتى
تصفح قسم السيارات من هنا
2010---------10/10[SIGPIC][/SIGPIC]ربى اجعلنى مقيم الصلاة و من ذريتىربنا وتقبل دعاء







والله وانت كمان الى مرورك زى العسل يا محمود
يارب نقدر كلنا ايدينا ف ايدين بعض نرجع منتدانا تانى للنشاط والابتسامة والحب والتسامح
ربنا يخليك يا حودة .. وباحبك فى الله وانت فعلا زى العسل
يارب يبارك لك ويوفقك
سبحان الله وبحمده
سبحان الله العظيم
thanks
والله لشعورك الجميل ده يا عمو
و انا كمان بحبك فى الله حضرتك و كل اعضاء المنتدى الكرام
تصفح قسم السيارات من هنا
2010---------10/10[SIGPIC][/SIGPIC]ربى اجعلنى مقيم الصلاة و من ذريتىربنا وتقبل دعاء
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات