موضوع مهم جدا سيدتى
وفعلا الموضوع ده بجد بيحصل كتير
اما بئا فكرة الطبطبة دي انا عن نفسي بقيت مفتقدها
تقدرى تقولى من كتر الحزن بقت الايام كلها زي بعض مش
بزعل علي حاجة عشان عارف اني في حاجة اصعب منها
يئما مرت عليا يئما لسا هتمر ف مبقتش تفرق مين يطبطب ومين يطنش
انت مغمقها ليه كده ياحاتم
فكها شويه تفرج من عند ربنا
وربنا يفرجها علينا يارب
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
المفضلات