ان شاء الله تكون عوده بلا انقطاع ابدا
نشكرك على حسن الاسقبال والموده
ان شاء الله تكون عوده بلا انقطاع ابدا
نشكرك على حسن الاسقبال والموده
وحشنا المنتدى ومش هنغيب تانى
بس للاسف المدارس جايه غصب عنى بقى
ان الاوان لتعود العصافيرلاعشاشهاياسيدى الحصانان الاوان لتخرج النبته من ارضهاان الاوان للارض ان ينبض قلبها

مشرفة الأخبار و المعالم السياحية






المنتدى نور بوجود من تشع رقتها وضحكتها وابتسامتها عندما تاتى
الاخت الغاليه ليون لا تحرمينا من وجودك لانكى من الشخصيات المؤثره ولكى حضور جميل
تحياتى للجميع وارجو ان نلتزم بالحضور يوميا ولو نص ساعه
مرحبا بعوده الجميع
وشكرا على هذه اللافته الجميله
الجندى مات موتت رجال
فى الجنه ياشهيد
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات