facebook

صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12
النتائج 6 إلى 8 من 8

الموضوع: هسأل سؤال وانت جاوبنى

  1. #6

    افتراضي رد: هسأل سؤال وانت جاوبنى

    ان كنت فاكر مش بزعل
    بزعل ونفسى الاقيك تسال
    انا كنت يعنى بحبك ليه
    لو بعدى عنك كان اسهل
    كلمات جميله جدا وبجد ليه هما بيعملوا كده
    شكرا على روعه كلماتك






    أنـآ لآ أسمَحْ لـ/ أيًّ ڪآטּْ بـ أטּْ يّدخُلَ { ح‘ـيآتيْ }~

    ف/ هذآ { ع‘ـآلمِي الخَآص } ،، أدْخِلُ فِيہ | فَقَط | مَـטּْ إختآرَهُمْ قَلْبِيْ


  2. #7

    تاريخ التسجيل
    Jun 2009
    العمر
    47
    المشاركات
    1,486
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    19


    افتراضي رد: هسأل سؤال وانت جاوبنى

    يا سيدي علي الكلام الجامد
    بس يا رب حد يفهم

  3. #8

    افتراضي رد: هسأل سؤال وانت جاوبنى

    متأ لقة ومبدعة دائما فى أختيار مواضيعك
    تسلم الآيادى
    خلود

صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. أقلهآ إسأل علي ، شوف ميت وإلآ حي ! ...
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 03-01-2012, 05:52 PM
  2. سؤال لكل شخص في المنتدى يجاوب سؤال لكل شخص في المنتدى مطلوب الايجاوب عليه
    بواسطة الباشا تلميذ في المنتدى قسم النقاشات الجــادة
    مشاركات: 19
    آخر مشاركة: 28-02-2011, 09:10 PM
  3. -- ::..هسأل واسيبك لضميرك ..اسماء لمنور..::
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 15-01-2011, 12:20 AM
  4. كل سنة وانت طيب يا ...
    بواسطة Messenger of Peace في المنتدى منتدى الشعر
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 21-05-2009, 07:05 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1