ان كنت فاكر مش بزعل
بزعل ونفسى الاقيك تسال
انا كنت يعنى بحبك ليه
لو بعدى عنك كان اسهل
كلمات جميله جدا وبجد ليه هما بيعملوا كده
شكرا على روعه كلماتك
ان كنت فاكر مش بزعل
بزعل ونفسى الاقيك تسال
انا كنت يعنى بحبك ليه
لو بعدى عنك كان اسهل
كلمات جميله جدا وبجد ليه هما بيعملوا كده
شكرا على روعه كلماتك
أنـآ لآ أسمَحْ لـ/ أيًّ ڪآטּْ بـ أטּْ يّدخُلَ { ح‘ـيآتيْ }~✿
ف/ هذآ { ع‘ـآلمِي الخَآص } ،، أدْخِلُ فِيہ | فَقَط | مَـטּْ إختآرَهُمْ قَلْبِيْ ♥
يا سيدي علي الكلام الجامد
بس يا رب حد يفهم

متأ لقة ومبدعة دائما فى أختيار مواضيعك
تسلم الآيادى خلود
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات