facebook

صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12
النتائج 6 إلى 10 من 10

الموضوع: إستفــــزاز من الدرجة الاولـــــــــــــــــي

  1. #6

    افتراضي رد: إستفــــزاز من الدرجة الاولـــــــــــــــــي

    عالم مفتريه ربنا يجازيهم بقى





    كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
    وانك أجمل من كل شيىء..


  2. #7

    مشرفة الأخبار و المعالم السياحية

    الصورة الرمزية lionking
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    ام الدنيا
    المشاركات
    5,361
    معدل تقييم المستوى
    24


    افتراضي رد: إستفــــزاز من الدرجة الاولـــــــــــــــــي



    والله انا غلبت معاهم

    يادى النيله هما مش فاهمين انا بقول ايه ليه ههههههههههههههه

    على فكره يا رجالة المنتدى

    انا معاكم فى كل الكلام اللى فات ده

    جننتووووووووووني









  3. #8
    المشرف العام الصورة الرمزية fagrmasr01
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    فى عقل وقلب محبوبتى
    المشاركات
    10,997
    معدل تقييم المستوى
    29


    افتراضي رد: إستفــــزاز من الدرجة الاولـــــــــــــــــي

    هههههههههههههههههههههه

    طييييييييب

    انا بئا مش هاستحمل النوم ع السلم فى الظروف الحالية


    سبحان الله وبحمده
    سبحان الله العظيم



  4. #9

    افتراضي رد: إستفــــزاز من الدرجة الاولـــــــــــــــــي

    [QUOTE=lionking;207578]


    والله انا غلبت معاهم

    يادى النيله هما مش فاهمين انا بقول ايه ليه ههههههههههههههه

    على فكره يا رجالة المنتدى

    انا معاكم فى كل الكلام اللى فات ده

    جننتووووووووووني


    انا مش عايزاكى تعملى فى نفسك كده خالص

    طول ما انا وانتى فى المنتدى ده هنوريهم ياليون ومش هيغمض لهم جفن ابدا ابدا






    أنـآ لآ أسمَحْ لـ/ أيًّ ڪآטּْ بـ أטּْ يّدخُلَ { ح‘ـيآتيْ }~

    ف/ هذآ { ع‘ـآلمِي الخَآص } ،، أدْخِلُ فِيہ | فَقَط | مَـטּْ إختآرَهُمْ قَلْبِيْ


  5. #10

    مشرفة الأخبار و المعالم السياحية

    الصورة الرمزية lionking
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    ام الدنيا
    المشاركات
    5,361
    معدل تقييم المستوى
    24


    افتراضي رد: إستفــــزاز من الدرجة الاولـــــــــــــــــي

    [QUOTE=قموره;207601]
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lionking مشاهدة المشاركة


    والله انا غلبت معاهم

    يادى النيله هما مش فاهمين انا بقول ايه ليه ههههههههههههههه

    على فكره يا رجالة المنتدى

    انا معاكم فى كل الكلام اللى فات ده

    جننتووووووووووني


    انا مش عايزاكى تعملى فى نفسك كده خالص

    طول ما انا وانتى فى المنتدى ده هنوريهم ياليون ومش هيغمض لهم جفن ابدا ابدا
    حبيبتى يا قمووووره

    توكلى على الله ويلا بينا نوريهم العين الحمرا









صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. حزب الحرية والعدالة
    بواسطة وردة الايمان في المنتدى انتخابات مجلس الشعب والشورى2011 - 2012
    مشاركات: 2
    آخر مشاركة: 14-12-2011, 11:20 PM
  2. صــــبـــــاح الحرية
    بواسطة lionking في المنتدى القسم الـعـام
    مشاركات: 4
    آخر مشاركة: 07-05-2011, 10:57 PM
  3. -- دمعة على جثمان الحرية
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 18-04-2011, 02:01 AM
  4. -- العلاقة بين الحرية والابداع
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 13-03-2011, 08:10 PM
  5. انهم يبحثون عن الحرية
    بواسطة lionking في المنتدى منتدى الشعر
    مشاركات: 5
    آخر مشاركة: 18-12-2010, 04:19 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1