facebook

صفحة 2 من 4 الأولىالأولى 1234 الأخيرةالأخيرة
النتائج 6 إلى 10 من 17

الموضوع: مبروك الالفيه الاولى يامصطفى

  1. #6

    افتراضي رد: مبروك الالفيه الاولى يامصطفى

    مبروك
    وعقبال الالفية التانية
    اشكرك اميره تواجدك وتهنئتك تقبلى تحياتى


    ان ماعرفتش تضحك ماتدمعش ولا تبكيش
    وان مفضلش معاك غير قلبك يبقى تعيش
    وان سألوك الناس عن ضي مابيلمعش متخبيش
    قول العيب مش فيا دا فى الضى
    انا مش عاشق ضلمه ولازعلت الضى
    مسيره هيرجع تانى الضى مبيأذيش





  2. #7

    مشرفة الأخبار و المعالم السياحية

    الصورة الرمزية lionking
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    ام الدنيا
    المشاركات
    5,361
    معدل تقييم المستوى
    24


    افتراضي رد: مبروك الالفيه الاولى يامصطفى

    انا مش هقول مبروك ولا الف مبروك ولا تهانينا الحارة ولا حتى دعواتنا بالتوفيق لان كل ده حراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

    للعلم بس

    الراجل ده اخوانى متنكر ومستخبي وسطنا عشان بس نسيبه يعيش بسلااااااااااااااااااااام










  3. #8

    افتراضي رد: مبروك الالفيه الاولى يامصطفى

    جتى وان اختلفنا ليون فوجودك ومباركتك وجمالك وعلائك وسوزانك اسعدنى يافلوووووووووووووووووول


    ان ماعرفتش تضحك ماتدمعش ولا تبكيش
    وان مفضلش معاك غير قلبك يبقى تعيش
    وان سألوك الناس عن ضي مابيلمعش متخبيش
    قول العيب مش فيا دا فى الضى
    انا مش عاشق ضلمه ولازعلت الضى
    مسيره هيرجع تانى الضى مبيأذيش





  4. #9

    مشرفة اقسام ذاكر معانا

    الصورة الرمزية stylooo
    تاريخ التسجيل
    Jan 2010
    الدولة
    القاهرة
    المشاركات
    1,163
    مقالات المدونة
    3
    معدل تقييم المستوى
    19


    افتراضي رد: مبروك الالفيه الاولى يامصطفى

    أولا مبروك للشاعر المخلص لقلمه و إبداعاته
    مبروك أخونا الغالى أ /
    مصطفى مأمون
    مبروك ع الالفية و عقبال التالتة و العاشرة و أنت بكل خير و سلام
    و خاصة لمنتدى جمعنا من كل بقاع المحروسة
    لنكون أعضاء مشاركين بكل حب
    لكوكبة من العطاء و الاحترام المتبادل
    وكالعادة الغالية /
    خلود بكرمها المعهود لم تترك أى نوع من الهدايا
    يقدم إلا و اشترته من كل الاسواق
    فاعذرنى لم أجد هدية تليق بالمناسبة
    و احسد
    خلود على ذوقها
    و أن كنت أظن أن أحد الأعضاء سيفاجأنا باستكمال الاحتفال بكوب عصير
    مبــــــــــــــــروك / و ألف مبروك


    مع إن كل الخلق من أصل طين ....
    وكلهم بينزلوا مغمضين
    بعد الدقايق والشهور والسنين ....
    تلاقي ناس أشرار وناس طيبين عجبي !!






  5. #10

    افتراضي رد: مبروك الالفيه الاولى يامصطفى

    أولا مبروك للشاعر المخلص لقلمه و إبداعاته
    مبروك أخونا الغالى أ /
    مصطفى مأمون

    مبروك ع الالفية و عقبال التالتة و العاشرة و أنت بكل خير و سلام
    و خاصة لمنتدى جمعنا من كل بقاع المحروسة
    لنكون أعضاء مشاركين بكل حب
    لكوكبة من العطاء و الاحترام المتبادل
    وكالعادة الغالية /
    خلود بكرمها المعهود لم تترك أى نوع من الهدايا
    يقدم إلا و اشترته من كل الاسواق
    فاعذرنى لم أجد هدية تليق بالمناسبة
    و احسد
    خلود على ذوقها
    و أن كنت أظن أن أحد الأعضاء سيفاجأنا باستكمال الاحتفال بكوب عصير
    مبــــــــــــــــروك / و ألف مبروك
    وجودك ستايلو هو التكريم بذاته لى فان تكون بين ضيوفى من لها قلم ومبدأ وفكر مثلك يجعلنى اشعر بقيمه تكريمى وانا الذى اتمنى الا تغيب شمس كلماتك عن منتداك والا يختفى نبض موضوعاتك عنا تقبلى تحياتى اختنا الجليله الرائعه دائما ستايلو


    ان ماعرفتش تضحك ماتدمعش ولا تبكيش
    وان مفضلش معاك غير قلبك يبقى تعيش
    وان سألوك الناس عن ضي مابيلمعش متخبيش
    قول العيب مش فيا دا فى الضى
    انا مش عاشق ضلمه ولازعلت الضى
    مسيره هيرجع تانى الضى مبيأذيش





صفحة 2 من 4 الأولىالأولى 1234 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. الف مبروك الالفيه الاولى يارومانسى
    بواسطة خلود في المنتدى أخبار الموقع والمنتدى والأعضاء
    مشاركات: 18
    آخر مشاركة: 26-03-2011, 11:50 AM
  2. مبروك الالفيه الاوله بتنجانه ...
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 01-12-2010, 05:10 PM
  3. ــ مبروك الالفيه الرابعه لنيمو :& ــ
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 20-11-2010, 10:00 PM
  4. ــ مبروك الالفيه الاولى ل شيهاب ــ
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 20-11-2010, 06:51 PM
  5. ــ مبروك الالفيه التانيه محمد ابو كنزي ــ
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 10-11-2010, 06:23 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1