مبروك
وعقبال الالفية التانية
اشكرك اميره تواجدك وتهنئتك تقبلى تحياتى
مبروك
وعقبال الالفية التانية
اشكرك اميره تواجدك وتهنئتك تقبلى تحياتى
ان ماعرفتش تضحك ماتدمعش ولا تبكيش
وان مفضلش معاك غير قلبك يبقى تعيش
وان سألوك الناس عن ضي مابيلمعش متخبيش
قول العيب مش فيا دا فى الضى
انا مش عاشق ضلمه ولازعلت الضى
مسيره هيرجع تانى الضى مبيأذيش

مشرفة الأخبار و المعالم السياحية






انا مش هقول مبروك ولا الف مبروك ولا تهانينا الحارة ولا حتى دعواتنا بالتوفيق لان كل ده حراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
للعلم بس
الراجل ده اخوانى متنكر ومستخبي وسطنا عشان بس نسيبه يعيش بسلااااااااااااااااااااام
جتى وان اختلفنا ليون فوجودك ومباركتك وجمالك وعلائك وسوزانك اسعدنى يافلوووووووووووووووووول
ان ماعرفتش تضحك ماتدمعش ولا تبكيش
وان مفضلش معاك غير قلبك يبقى تعيش
وان سألوك الناس عن ضي مابيلمعش متخبيش
قول العيب مش فيا دا فى الضى
انا مش عاشق ضلمه ولازعلت الضى
مسيره هيرجع تانى الضى مبيأذيش

مشرفة اقسام ذاكر معانا




أولا مبروك للشاعر المخلص لقلمه و إبداعاته
مبروك أخونا الغالى أ / مصطفى مأمون
مبروك ع الالفية و عقبال التالتة و العاشرة و أنت بكل خير و سلام
و خاصة لمنتدى جمعنا من كل بقاع المحروسة
لنكون أعضاء مشاركين بكل حب
لكوكبة من العطاء و الاحترام المتبادل
وكالعادة الغالية / خلود بكرمها المعهود لم تترك أى نوع من الهدايا
يقدم إلا و اشترته من كل الاسواق
فاعذرنى لم أجد هدية تليق بالمناسبة
و احسد خلود على ذوقها
و أن كنت أظن أن أحد الأعضاء سيفاجأنا باستكمال الاحتفال بكوب عصير
مبــــــــــــــــروك / و ألف مبروك
أولا مبروك للشاعر المخلص لقلمه و إبداعاته
مبروك أخونا الغالى أ / مصطفى مأمون
مبروك ع الالفية و عقبال التالتة و العاشرة و أنت بكل خير و سلام
و خاصة لمنتدى جمعنا من كل بقاع المحروسة
لنكون أعضاء مشاركين بكل حب
لكوكبة من العطاء و الاحترام المتبادل
وكالعادة الغالية / خلود بكرمها المعهود لم تترك أى نوع من الهدايا
يقدم إلا و اشترته من كل الاسواق
فاعذرنى لم أجد هدية تليق بالمناسبة
و احسد خلود على ذوقها
و أن كنت أظن أن أحد الأعضاء سيفاجأنا باستكمال الاحتفال بكوب عصير
مبــــــــــــــــروك / و ألف مبروك
وجودك ستايلو هو التكريم بذاته لى فان تكون بين ضيوفى من لها قلم ومبدأ وفكر مثلك يجعلنى اشعر بقيمه تكريمى وانا الذى اتمنى الا تغيب شمس كلماتك عن منتداك والا يختفى نبض موضوعاتك عنا تقبلى تحياتى اختنا الجليله الرائعه دائما ستايلو
ان ماعرفتش تضحك ماتدمعش ولا تبكيش
وان مفضلش معاك غير قلبك يبقى تعيش
وان سألوك الناس عن ضي مابيلمعش متخبيش
قول العيب مش فيا دا فى الضى
انا مش عاشق ضلمه ولازعلت الضى
مسيره هيرجع تانى الضى مبيأذيش
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات