ايه ياخلود
هو احنا اللى بنقول
ده كل العالم اجمع على فكره
انكم كدابين
شوفتى بقا انكم متعرفوش تشتغلونا غير بمزاجنا
ايه ياخلود
هو احنا اللى بنقول
ده كل العالم اجمع على فكره
انكم كدابين
شوفتى بقا انكم متعرفوش تشتغلونا غير بمزاجنا
الجندى مات موتت رجال
فى الجنه ياشهيد
طيب هو ينفع كده
دول حتى الستات ملائكه فى الارض
لازم بس الناس دى متعاملوش مع بنات المنتدى هنا
هههههههههههه
شكرا يااحمد على موضوعك اللى بتغلس علينا بيه
أنـآ لآ أسمَحْ لـ/ أيًّ ڪآטּْ بـ أטּْ يّدخُلَ { ح‘ـيآتيْ }~✿
ف/ هذآ { ع‘ـآلمِي الخَآص } ،، أدْخِلُ فِيہ | فَقَط | مَـטּْ إختآرَهُمْ قَلْبِيْ ♥
الله ينور ياستاذ مصطفى
رد انت عليهم عشان انا مش فاضى
وبالرمه وصل سلامى للمفكر السباك عم سعيد
الجندى مات موتت رجال
فى الجنه ياشهيد
الجندى مات موتت رجال
فى الجنه ياشهيد
واضح كده ان غيابي عامل فراغ ومخلي الرجاله يشمو نفسهم
بس من هنا ورايح انسو الكلام ده خالص
من النهارده مفيش حكومه انا الحكومه
ههههههههههههههههههه
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات