والله انا اللى متشكر على المنتدى الجميل ده
وبخص بالشكر الحاج جمال اللى عرفنى على المنتدى فى البدايه
والاستاذه خلود اللى كانت سبب النشاط فى المنتدى من جديد
وطبعا ليون برضو اللى مقضياها خناق عمال على بطال
وكل الناس اللى معانا زى احمد 300 وقموره وشذا
والله انا اللى متشكر على المنتدى الجميل ده
وبخص بالشكر الحاج جمال اللى عرفنى على المنتدى فى البدايه
والاستاذه خلود اللى كانت سبب النشاط فى المنتدى من جديد
وطبعا ليون برضو اللى مقضياها خناق عمال على بطال
وكل الناس اللى معانا زى احمد 300 وقموره وشذا
الجندى مات موتت رجال
فى الجنه ياشهيد
مع العلم انى مكملتش اسبوعين فى المنتدى الا انه اصبح مهم جدا انى اتصفحه وخصوصا ان طبيعه عملنا فى حقول النفط وسط الصحراء ولا ونيس الا الله
الا ان حبيت روح كل الاخوه والاخوات الاعضاء وحبيت الاحترام المتبادل بين الكل واتمنى ان العدد يذيد ليكون فيه فكر حقيقى يوصلنا لهدف يعم على مصر بالخير
اشكرك عميق الشكر استاذ محمد وللاخوه والاخوات الاعضاء كل المحبه والاحترام ودائما الا الامام
ملحوظه : قموره وليون حسابنا بعدين
اخوكم : أحمد الجمال
ورقم 300 دا اسم البريمه ال انا بشتغل عليها ( نابورس 300 )
ملحوظه : قموره وليون حسابنا بعدين
ده تهديد رسمى فهمى نظمى يااحمد
شكل المنتدى هيشوف ضرب نار للصبح بين البنات والشباب وربنا يستر
ههههههه
انا بهدى النفوس وياليون كده مينفعش خالص
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
ههههههههههههههههه
ياعينى ياليون
معلشى نصيبك بقى
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات