facebook

صفحة 2 من 3 الأولىالأولى 123 الأخيرةالأخيرة
النتائج 6 إلى 10 من 13

الموضوع: كلمة شكر للاعضاء على مايقدمونة بالمنتدى ,,,

  1. #6

    افتراضي رد: كلمة شكر للاعضاء على مايقدمونة بالمنتدى ,,,

    والله انا اللى متشكر على المنتدى الجميل ده
    وبخص بالشكر الحاج جمال اللى عرفنى على المنتدى فى البدايه
    والاستاذه خلود اللى كانت سبب النشاط فى المنتدى من جديد
    وطبعا ليون برضو اللى مقضياها خناق عمال على بطال
    وكل الناس اللى معانا زى احمد 300 وقموره وشذا
    الجندى مات موتت رجال
    فى الجنه ياشهيد

  2. #7
    موقوف
    تاريخ التسجيل
    Jul 2012
    الدولة
    مصر
    العمر
    52
    المشاركات
    198
    مقالات المدونة
    2
    معدل تقييم المستوى
    0

    افتراضي رد: كلمة شكر للاعضاء على مايقدمونة بالمنتدى ,,,

    مع العلم انى مكملتش اسبوعين فى المنتدى الا انه اصبح مهم جدا انى اتصفحه وخصوصا ان طبيعه عملنا فى حقول النفط وسط الصحراء ولا ونيس الا الله

    الا ان حبيت روح كل الاخوه والاخوات الاعضاء وحبيت الاحترام المتبادل بين الكل واتمنى ان العدد يذيد ليكون فيه فكر حقيقى يوصلنا لهدف يعم على مصر بالخير

    اشكرك عميق الشكر استاذ محمد وللاخوه والاخوات الاعضاء كل المحبه والاحترام ودائما الا الامام


    ملحوظه : قموره وليون حسابنا بعدين

    اخوكم : أحمد الجمال
    ورقم 300 دا اسم البريمه ال انا بشتغل عليها ( نابورس 300 )



  3. #8

    افتراضي رد: كلمة شكر للاعضاء على مايقدمونة بالمنتدى ,,,

    ملحوظه : قموره وليون حسابنا بعدين

    ده تهديد رسمى فهمى نظمى يااحمد

    شكل المنتدى هيشوف ضرب نار للصبح بين البنات والشباب وربنا يستر

    ههههههه

    انا بهدى النفوس وياليون كده مينفعش خالص






    كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
    وانك أجمل من كل شيىء..


  4. #9

    مشرفة الأخبار و المعالم السياحية

    الصورة الرمزية lionking
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    ام الدنيا
    المشاركات
    5,361
    معدل تقييم المستوى
    24


    افتراضي رد: كلمة شكر للاعضاء على مايقدمونة بالمنتدى ,,,

    يادى النيلة عليا وعلى سنينى

    اسكت يا لسااااااااانى اسكت يا لسااااااااانى

    مظلومةٌ أنــــــــــــا











  5. #10

    افتراضي رد: كلمة شكر للاعضاء على مايقدمونة بالمنتدى ,,,

    ههههههههههههههههه

    ياعينى ياليون

    معلشى نصيبك بقى





    كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
    وانك أجمل من كل شيىء..


صفحة 2 من 3 الأولىالأولى 123 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. افضل بنك اليكترونى على الاطلاق شرح بالصور + 50$ هديه للاعضاء الجدد
    بواسطة منى لايف في المنتدى قسم الاخبار العالمية
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 29-03-2012, 12:13 AM
  2. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 07-07-2011, 10:13 AM
  3. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 23-05-2011, 06:52 AM
  4. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 30-11-2010, 09:21 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1