facebook

صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12
النتائج 6 إلى 8 من 8

الموضوع: اجمل تهنئه لجمال لنجاح محمد

  1. #6

    مشرفة الأخبار و المعالم السياحية

    الصورة الرمزية lionking
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    ام الدنيا
    المشاركات
    5,361
    معدل تقييم المستوى
    24


    افتراضي رد: اجمل تهنئه لجمال لنجاح محمد

    ألف الف الف مليون مبروك

    يا جمال

    وعقبال الما نشوفه اعظم حاجة فى الدنيا وتفرح بيه دايما يااااااااااااااارب

    فين الحفلة بأه يا جمال









  2. #7
    المشرف العام الصورة الرمزية fagrmasr01
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    فى عقل وقلب محبوبتى
    المشاركات
    10,997
    معدل تقييم المستوى
    29


    افتراضي رد: اجمل تهنئه لجمال لنجاح محمد

    يارب يخليكم
    ويبارك فيكم

    ألف شكر على اللفتة الجميلة ياخلود ربنا يخليكى

    وألف شكر لأحبابى احمد عبد العظيم ودى دى وأميرة والأخت قمورة وليون كنج

    أما الحفلة بقا

    مفروض الإدارة طبعا تعملها وتكون الراعى الرسمى ليها

    مش كدا واللا ايييييييييه

    سبحان الله وبحمده
    سبحان الله العظيم



  3. #8

    افتراضي رد: اجمل تهنئه لجمال لنجاح محمد

    حرام عليكم بقى
    كل شويه عايزين حفلات ومصاريف واحنا داخلين على رمضان وعيد ومدارس وشغلانه

    ينفع كده

    عامه علشان خاطر جمال وابننا محمد عنينا نطلع من ميزانيه المنتدى كل مصاريف الحفله من جاتوهات وساقع وهدايا

    كل ده بس علشان خاطر جمال الغالى





    كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
    وانك أجمل من كل شيىء..


صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. اجمل تهنئه ستايلو وكل عام وانتى بخير
    بواسطة خلود في المنتدى قسم التهانى والترحيب بالأعضاء الجدد
    مشاركات: 9
    آخر مشاركة: 10-01-2012, 01:23 PM
  2. اجمل تهنئه لاحمد على مولوده الجميل
    بواسطة خلود في المنتدى قسم التهانى والترحيب بالأعضاء الجدد
    مشاركات: 11
    آخر مشاركة: 19-12-2011, 06:54 AM
  3. اجمل تهنئه لاجمل مشرفين
    بواسطة خلود في المنتدى أخبار الموقع والمنتدى والأعضاء
    مشاركات: 7
    آخر مشاركة: 03-06-2011, 09:51 PM
  4. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 07-11-2010, 10:30 PM
  5. عاوز أشوف أحلى تهنئه لآميرة الاميرات ..........
    بواسطة الباشا تلميذ في المنتدى قسم التهانى والترحيب بالأعضاء الجدد
    مشاركات: 17
    آخر مشاركة: 08-02-2009, 02:42 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1