ألف الف الف مليون مبروك
يا جمال
وعقبال الما نشوفه اعظم حاجة فى الدنيا وتفرح بيه دايما يااااااااااااااارب
فين الحفلة بأه يا جمال







يارب يخليكم
ويبارك فيكم
ألف شكر على اللفتة الجميلة ياخلود ربنا يخليكى
وألف شكر لأحبابى احمد عبد العظيم ودى دى وأميرة والأخت قمورة وليون كنج
أما الحفلة بقا
مفروض الإدارة طبعا تعملها وتكون الراعى الرسمى ليها
مش كدا واللا ايييييييييه
سبحان الله وبحمده
سبحان الله العظيم
حرام عليكم بقى
كل شويه عايزين حفلات ومصاريف واحنا داخلين على رمضان وعيد ومدارس وشغلانه
ينفع كده
عامه علشان خاطر جمال وابننا محمد عنينا نطلع من ميزانيه المنتدى كل مصاريف الحفله من جاتوهات وساقع وهدايا
كل ده بس علشان خاطر جمال الغالى
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات