ألف مبروووووووووووووك لكل الناجحين .. و اللي في تانية عقبال تالتة ..... و اللي خلص عقبال التخرج
الف مبرووووك
الف الف مبروك للناجحين والفرحانين
وعقبال السنه اللى جايه
مرحله جديده دخلوها خريجى الثانويه العامه
بالتوفيق يارب فى كل خطواتهم
أنـآ لآ أسمَحْ لـ/ أيًّ ڪآטּْ بـ أטּْ يّدخُلَ { ح‘ـيآتيْ }~✿
ف/ هذآ { ع‘ـآلمِي الخَآص } ،، أدْخِلُ فِيہ | فَقَط | مَـטּْ إختآرَهُمْ قَلْبِيْ ♥
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات