انت فين ياجمال
فتحت موضوع تقصد بيه حاجه ولكنه دخل فى سكه تانيه
بس كويس برضو كله نقاش
واتمنى يكون نقاش بين اخوه متحابين فى الله
كل منهم يحمل فكر وراى ولكن يتفقوا فى النهايه على حبهم وانتمائهم لمصرنا الغاليه الذى لا يستطيع احد ان يشكك فيه
تحياتى لكم ولنقاشكم الجميل





رد مع اقتباس


المفضلات