يمكن يا قموره بس تكونى انت مش عايزه
تشوفى الستات وحشين عشان انت منهم
لكن هى دايما الحقيقه بتكون قويه
ههههههههههههههههههههههههه
وانا بحس ان الستات اشرار جدا
الا من رحم ربى
هههههههههههههه
يمكن يا قموره بس تكونى انت مش عايزه
تشوفى الستات وحشين عشان انت منهم
لكن هى دايما الحقيقه بتكون قويه
ههههههههههههههههههههههههه
وانا بحس ان الستات اشرار جدا
الا من رحم ربى
هههههههههههههه
الجندى مات موتت رجال
فى الجنه ياشهيد


هههههههههههه ... كل النصائح اللي انتي قلتي عليها دي تقريبا أعمل عكسها تمام !! انتي فين من زمااااااااااااااان كان من الأول
أخي أنت حرٌّ وراء السدود
أخي أنت حرٌّ بتلك القيود*************
إذا كنت بالله مستعصما
فماذا يضيرك كيد العبيد؟!!







الطيابة ظهرت فعلا اهى
ربنا يستر
سبحان الله وبحمده
سبحان الله العظيم
فعلا ياحاج جمال واضح المنتدى كل رجالته طيبين جدا
وستاته هما الاشرار
ههههههههههههه
أنـآ لآ أسمَحْ لـ/ أيًّ ڪآטּْ بـ أטּْ يّدخُلَ { ح‘ـيآتيْ }~✿
ف/ هذآ { ع‘ـآلمِي الخَآص } ،، أدْخِلُ فِيہ | فَقَط | مَـטּْ إختآرَهُمْ قَلْبِيْ ♥
لا الكلام مش على ستات المنتدى بس
ده طبع فى الستات والنبى حتى لو اتحطو فى منفى
هيبقوا اشرار مع بعض
هههههههههههه
الجندى مات موتت رجال
فى الجنه ياشهيد
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات