زوقهم جميل اوى
يااميره
وعلى رايك يانوجا
احنا نجيب النجف
ونشتريله قصر نحطهم فيه
او فيلا بلاش قصر




زوقهم جميل اوى
يااميره
وعلى رايك يانوجا
احنا نجيب النجف
ونشتريله قصر نحطهم فيه
او فيلا بلاش قصر
الاستاذة الفاضلة
سبق وقلت لكي في موضوع الفراخ
انك تريدي أن يتمردوا في البيت بل
ويقوموا بانقلاب سلمي لتسلم المصاريف
ودلوقتي تبهرينا بهذه الاشياء الجميلة !!!!
ماهو قصدك بالضبببببببببببببببببببببببط
ala7bab
مؤسس المنتدى








الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات