facebook

صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12
النتائج 6 إلى 10 من 10

الموضوع: لوكنت امهم او ابوهم هتعمل فيهم ايه

  1. #6
    المديرة العامة الصورة الرمزية اميرة حبى انا
    تاريخ التسجيل
    Dec 2008
    الدولة
    مصر
    العمر
    50
    المشاركات
    12,656
    معدل تقييم المستوى
    10


    افتراضي رد: لوكنت امهم او ابوهم هتعمل فيهم ايه

    لا يا جميلة مش وصلت
    بصى زى ما المدير قالك
    احفظى الصور على جهازك
    وبعدين ارفعيها من موقع رفع


    نسأل الله العلي العظيم ان يغفر لأخونا جمال
    وان يتقبله لديه في جنات النعيم
    وان يلهم اهله وذويه الصبر والسلوان
    وانا لله وانا اليه راجعون


  2. #7

    افتراضي رد: لوكنت امهم او ابوهم هتعمل فيهم ايه

    ولا عند حد خالص
    وبعدين ياجماعة اللى يحط موضوع يكبــــــــــــــــــــــــــــــر الخط
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  3. #8

    تاريخ التسجيل
    Jun 2009
    العمر
    47
    المشاركات
    1,486
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    19


    افتراضي رد: لوكنت امهم او ابوهم هتعمل فيهم ايه

    اضغط على الصورة لعرض أكبر. 

الإسم:	7.jpg 
مشاهدات:	5 
الحجم:	64.6 كيلوبايت 
الهوية:	999اضغط على الصورة لعرض أكبر. 

الإسم:	6 - Copy.jpg 
مشاهدات:	4 
الحجم:	39.9 كيلوبايت 
الهوية:	998اضغط على الصورة لعرض أكبر. 

الإسم:	4.jpg 
مشاهدات:	5 
الحجم:	39.7 كيلوبايت 
الهوية:	992اضغط على الصورة لعرض أكبر. 

الإسم:	2.jpg 
مشاهدات:	5 
الحجم:	45.4 كيلوبايت 
الهوية:	990اضغط على الصورة لعرض أكبر. 

الإسم:	3 - Copy.jpg 
مشاهدات:	4 
الحجم:	15.7 كيلوبايت 
الهوية:	997اضغط على الصورة لعرض أكبر. 

الإسم:	1.jpg 
مشاهدات:	5 
الحجم:	8.8 كيلوبايت 
الهوية:	989اضغط على الصورة لعرض أكبر. 

الإسم:	securedownload.jpg 
مشاهدات:	5 
الحجم:	24.3 كيلوبايت 
الهوية:	993
    المصغرات المرفقة المصغرات المرفقة اطفال ولكن.jpg‏  

  4. #9
    مواطن . مصري . مستقل الصورة الرمزية محمود التهامي
    تاريخ التسجيل
    Dec 2008
    الدولة
    6 أكتوبر - مصر
    العمر
    42
    المشاركات
    3,749
    مقالات المدونة
    5
    معدل تقييم المستوى
    22


    افتراضي رد: لوكنت امهم او ابوهم هتعمل فيهم ايه

    حد يولع في العيال ديييييييييي

    برافو يا نوجا



    الشركة المصرية
    للانظمة الرقمية والخدمات المتكاملة
    جميع خدمات الكمبيوتر والانترنت - تصميم واستضافة مواقع ومنتديات

  5. #10

    تاريخ التسجيل
    Jun 2009
    العمر
    47
    المشاركات
    1,486
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    19


    افتراضي رد: لوكنت امهم او ابوهم هتعمل فيهم ايه

    ههههههههه
    علشان تعرفو احنا متحملين اد ايه

صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. مخنوق وزهقان وطقهان ........ هتعمل ايه طب
    بواسطة خلود في المنتدى القسم الـعـام
    مشاركات: 6
    آخر مشاركة: 24-04-2010, 02:57 PM
  2. لو كنت امهم او ابوهم كنت عملت ايه
    بواسطة rose في المنتدى عجائب وغرائب
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 27-02-2010, 02:32 PM
  3. هتعمل ايه لو ...........
    بواسطة lionking في المنتدى القسم الـعـام
    مشاركات: 3
    آخر مشاركة: 12-04-2009, 08:25 PM

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1