لا يا جميلة مش وصلت
بصى زى ما المدير قالك
احفظى الصور على جهازك
وبعدين ارفعيها من موقع رفع
ولا عند حد خالص
وبعدين ياجماعة اللى يحط موضوع يكبــــــــــــــــــــــــــــــر الخط
[SIGPIC][/SIGPIC]




حد يولع في العيال ديييييييييي
برافو يا نوجا
الشركة المصريةللانظمة الرقمية والخدمات المتكاملةجميع خدمات الكمبيوتر والانترنت - تصميم واستضافة مواقع ومنتديات
ههههههههه
علشان تعرفو احنا متحملين اد ايه
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات