اعترف انى بجد بقالى فتره فى مود حلو جدا اتمنا يدوم معايا شويه
اعترف انى بجد بقالى فتره فى مود حلو جدا اتمنا يدوم معايا شويه
الجندى مات موتت رجال
فى الجنه ياشهيد
انا بعترف انى فرحانه لان رمضان جه عليه وانا سنى كبر
ان الاوان لتعود العصافيرلاعشاشهاياسيدى الحصانان الاوان لتخرج النبته من ارضهاان الاوان للارض ان ينبض قلبها
انا بعترف انى بحب ايام وليالى رمضان جدا وبتمناها طول السنه
أنـآ لآ أسمَحْ لـ/ أيًّ ڪآטּْ بـ أטּْ يّدخُلَ { ح‘ـيآتيْ }~✿
ف/ هذآ { ع‘ـآلمِي الخَآص } ،، أدْخِلُ فِيہ | فَقَط | مَـטּْ إختآرَهُمْ قَلْبِيْ ♥







وانا كمان هاعترف
ايووون
لازم ولابد وحتماً من كل بد
ان انا لابد اعترف
اصل بصراحة بقا
مفيش اى فايدة من الانكار
اعترف وأقر
انى أحبكم فى الله
سبحان الله وبحمده
سبحان الله العظيم
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات