كده استاذ جمال قال 4
وانا 5
واقوله مكن تنورنى بفسحه على العجله يااستاذ جمال
اتمنى توافق وتبقى فسحه جميله ان شاء الله
كده استاذ جمال قال 4
وانا 5
واقوله مكن تنورنى بفسحه على العجله يااستاذ جمال
اتمنى توافق وتبقى فسحه جميله ان شاء الله
أنـآ لآ أسمَحْ لـ/ أيًّ ڪآטּْ بـ أטּْ يّدخُلَ { ح‘ـيآتيْ }~✿
ف/ هذآ { ع‘ـآلمِي الخَآص } ،، أدْخِلُ فِيہ | فَقَط | مَـטּْ إختآرَهُمْ قَلْبِيْ ♥







دا انا اللى اكون سعيد الحظ
بالفسحة معاكى يا قمورة
متشكر جداااا على الاختيار
ومتشكر على المجاملة اللطيفة منك
((1))
سبحان الله وبحمده
سبحان الله العظيم
333333333333333333333
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات