اعترف انى بالفعل مقصر فى حق المنتدى ولكن ظروف العمل مش مديانى فرصه اطلاقا
اعترف انى بالفعل مقصر فى حق المنتدى ولكن ظروف العمل مش مديانى فرصه اطلاقا
انا بعترف انى اهملت المنتدى
اسفه
ان الاوان لتعود العصافيرلاعشاشهاياسيدى الحصانان الاوان لتخرج النبته من ارضهاان الاوان للارض ان ينبض قلبها
وانا بعترف انى مهمله فى نفسى جدا ومش بواظب على العلاج الطبيعى والنتيجه لسه ايدى بتوجعنى اووووووووى
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
اعترف انى انسان عصبى جدا واحيانا بيكون صعب التعامل معايا ومع ذلك مش عايز اغير ده
الجندى مات موتت رجال
فى الجنه ياشهيد
اعترافى ان بهمل نظرى وبعد ادام التلفزيون كتير
ان الاوان لتعود العصافيرلاعشاشهاياسيدى الحصانان الاوان لتخرج النبته من ارضهاان الاوان للارض ان ينبض قلبها
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات