المره دى ما فيش اسهل من كده ...
مين اللى جمب جمال عبد الناصر ؟
المره دى ما فيش اسهل من كده ...
مين اللى جمب جمال عبد الناصر ؟







ههههههههههههههههههه
هى دى الصورة السهلة ياوردة
الله يسامحك
الصورة مكانتش سهلة
والصورة الجديدة مش طالعة عندى
كدا يرجع عليكى الدور تحطى لنا صورة تانية
بس ياريت بئا تكون سهلة بجد ياوردة
سبحان الله وبحمده
سبحان الله العظيم




أعتقد اللواء محمد نجيب
كدا وللا ايه
الشركة المصريةللانظمة الرقمية والخدمات المتكاملةجميع خدمات الكمبيوتر والانترنت - تصميم واستضافة مواقع ومنتديات




ودي الصورة اللي جابتها وردة وماكانتش ظاهرة
سحر مش كدا
هههههههههههههههههههههههههههههه
الشركة المصريةللانظمة الرقمية والخدمات المتكاملةجميع خدمات الكمبيوتر والانترنت - تصميم واستضافة مواقع ومنتديات
مظبوط طبعا ( اللواء محمد نجيب )
الله يرحمه ...
وكويس انك عرفت تجيب الصوره الأولى ..
بس التعليق ده مش فاهماه ..
سحر مش كدا
هههههههههههههههههههههههههههههه
ممكن توضحه ..
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات