أحبيبى يابو حميد متخافش طول مانت معانا
3333333333333333
أحبيبى يابو حميد متخافش طول مانت معانا
3333333333333333
الجندى مات موتت رجال
فى الجنه ياشهيد
44444444444444444444444
ويلا مين هيتفسح مع مين
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
يااااااااااااااااااااااااااه
وحشتونى يااجمل اعضاء والله بجد وحشتونى كلكم
المنتدى والى فيه وكل ركن فيه والله ليه وحشه وشايفكم دلوقتى بتتفسحوا
ماشاء الله بعد ماكنا شغالين فرم فى القطر . .
كل سنه وانتم طيبين
وبعد كدا نشوف موضوع العجله دى ونظامها ايه
[QUOTE=الفارس;203965]
يااااااااااااااااااااااااااه
وحشتونى يااجمل اعضاء والله بجد وحشتونى كلكم
المنتدى والى فيه وكل ركن فيه والله ليه وحشه وشايفكم دلوقتى بتتفسحوا
ماشاء الله بعد ماكنا شغالين فرم فى القطر . .
كل سنه وانتم طيبين
وبعد كدا نشوف موضوع العجله دى ونظامها ايه
اهلا بيك يافارس
انت كمان وحشتنا اوووووووووووووووى
والمنتدى نور برجوعك من تانى
واتمنى متغيبش عننا تانى ابدا
واللعب والمواضيع مستنياك وقبلهم احنا كمان بنستناك بقالنا كتير
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
وهقول 55555555555555555555
وبمناسبه تشريف الفارس لنا بعد غياب
هقوله يلا لو سمحت اتفضل اركب العجله معاى ونروح نتفسح سوا فى اى مكان انت تقرره
بس طبعا ياريت يكون خضره وهواء وميه
وادى العجله اهيه
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات