مش عايزه ااقول 4
نفسى ارمى حد يانااااااس
بس اللى ارميه يكون متغدى جامد علشان يهضم الاكل
ههههههههههههههههههههه
44444444444444444444444
وامرى لله


مش عايزه ااقول 4
نفسى ارمى حد يانااااااس
بس اللى ارميه يكون متغدى جامد علشان يهضم الاكل
ههههههههههههههههههههه
44444444444444444444444
وامرى لله
ونقول 5555555
انا هنا ياليون
ورجعت لكم من تانى
وهرمى خلاص
مش مصدقه نفسى
ارمى مين
ارمى مين
انا هرمى واحد غايظنا كلنا وقاعد مستحلف لجنس حواء
تعال يافارس
رحت فين ياابو الفوارس
انا لك وجاى لك اقول لك
يلا ياشاطر علشان تروح القناطر
فارس خلى بالك من الاسد اللى قاعد تحت ده
ياريت تبقى تطمنا عليك فارس
بااااااااااااااااااااى
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..


ههههههههههههههههه
عملتى اللى كان نفسى فيه ياخلود ياغاليه
عموما شطوره فعلا
طب هنرميه بس من غير مجزره نشفى غليلنا فيها
هههههههههههههه
وعلشان هو غلبان
واحنا طيبات القلب
خد يافارس اتسلى
![]()
ابتدى ونسم الله
ونقول 11111111111111111111
كل ده ساندويتش ياام العيال
وبعدين معاكى بقى
ما تسيبى المطبخ ده اللى انتى واخده اقامه فيه ده وخليكى ويانا هنا شويه
على فكره بقى انتى مدلعاهم كده نبقى بنرميه وعايزين ننتقم منه وانتى تديه كمان ساندويتش 10 متر كده
لا مينفعش كده خالص
لا تهاون ولا استسلام معهم تانى ابدااااااااااااااااااا
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 2 (0 من الأعضاء و 2 زائر)
المفضلات