من نوجا
الي كل اعضاء المنتدي
وحشتوني جدا واسفه علي الغياب لظروف خارجه عن ارادتي
من نوجا
الي كل اعضاء المنتدي
وحشتوني جدا واسفه علي الغياب لظروف خارجه عن ارادتي
مـــــــــــن ........ خلــــــــــــــــــود
الى كل الاعضـــــــــــــــاء
وحشتونى اوى وادعو لى
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
من كتكوته
لكل الاعضاء
صباح الخير ويارب تكونوا كويسين
منــــــــــــــــــــــــــــى
لمحمد ابو زيــــــــــــــــــــــد
المنتدى ينتظر منك الكثيــــــــــــــــــــــر
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات