طب فين ردك على اسئلتى
هى اسئلتى وحشة كده
انا قربت اعيط
ههههههههههههههههههههه
اجاباتك جميلة جدا
ومتخافش بابا مبسوط منك ومش هيقطعك ولا حاجة
وميرسى جدا انك كتبت اسمى كام مرة
وصدقنى المنتدى ده بيتنا كلنااااااااااااا

ههههههههههههههههههههه
اجاباتك جميلة جدا
ومتخافش بابا مبسوط منك ومش هيقطعك ولا حاجة
وميرسى جدا انك كتبت اسمى كام مرة
وصدقنى المنتدى ده بيتنا كلنااااااااااااا
ميرسي علي أيه ده أقل من حقك بكتير وعلي فكرة التجربة جميلة جدا" والأجمل منها الإحترام والتقدير الذي تتميز به أسرة المنتدي .







مش عارف اشكرك ازاى يا نصر على رقتك ومجاملتك الحلوة لاسمى عدة مرات
بالفعل انت اخ عزيز وغالى لله وفى الله
وفخور جدا وسعيد والله باخوتك وباخلاقك الطيبة وروحك الجميلة
يارب يبارك لك ويكرمك ويجازيك عنى كل خير
يارب تدوم اخوتنا لله وفى الله الى ان نلقاه
آمين
سبحان الله وبحمده
سبحان الله العظيم

مش عارف اشكرك ازاى يا نصر على رقتك ومجاملتك الحلوة لاسمى عدة مرات
أنا كل كلمة قلتها في حقك حقيقية وطالعه من قلبي ويشهد عليها رب العالمين .
فأنت أغني وأكبر من كلمة إطراء أو مجاملة وأشهد الله وجميع من في منتدانا الجميل أنني أحبكم في الله وأتمني أن يكرمنا المولي عز وجل دنيا وأخره ولا يحرمنا من حبه وحب من يحبه وحب كل عمل يقربنا الي حبه.. أمين
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات