من .... قموره
الى ...اســـامــــه 22
رغم انها مش صورتك بس عجبتنى جدا وشوفتك فيها واسلوبك اسرنى وتهريجك جميل
انت رائع بكل معانى الكلمه
من .... قموره
الى ...اســـامــــه 22
رغم انها مش صورتك بس عجبتنى جدا وشوفتك فيها واسلوبك اسرنى وتهريجك جميل
انت رائع بكل معانى الكلمه
من : عفيفى
الى : الاعضاء المحترمين
الرسالة : صحو النوم بقى
لو كان لى قلبان عشت بواحد وتركت قلبا فى هواك يعذب
فلا الوصل يحينى ولا الهجر قاتلى ولا الموت يأتينى ولا انت تحجب
***********
كان مذهبى عن حبكم لا اذهب وعذاب قلبى فيكمو مستعذب
واذا تكرر ذكركم فى مسمعى فالذكر يحلو والمسامع تطرب
ايوه والنبى ياعفيفى
واخديين تعسيله جامده شويه
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
من اسامة
الي قمورة
اشكرك علي جميل ورائع كلماتك
دائما اتشرف بردودك الجميلة
ايتها القلب النابض
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات