هو استفسار
بمناسبة ردك السابق
ياترى اللى بيعرف يعوم
ممكن يروح عند( البراميل ) قصدى البراكين
بس برضه الموضوع اكثر من رائع
لمسابقة الجديدة ديسمبر 2010
الفجر الساطع
لنرتقى