السلام عليكم
إزيك يا محمود أنا أحمد مشترك جديد و إتبسط أوي لما لقيت واحد زيك فاهم في العربيات ممكن يساعدني
أنا أولا يا سيدي زهقت من العربيات المستعملة دايما حظي وحش معاها او ممكن تقول إن انا مش بحب أروح للميكانيكيا كتييير
علشان كده فكرت أجيب عربية جديدة على قد الفلوس إللي معايا طبعا بنظام التقسيط
أنا حاليا معايا دوجان 92 حالتها معقولة لما سألت قالولي ممكن تتباع ب 25 ألف و انا حزود عليهم 5 ألاف
و عايز أجيب عربية جديدة تنصحني بإيه في عربيات في دماغي عجباني و قلي لو عندك حاجة أفضل و هم :-
1 شيفروليه لانوس
2 بيرليانس frv هاتشباك