وانا سعيدة باجاباتك جدا حتى اللى هربت منها
وسعيدة جدا بانى حسيت بجد ان فيكم ناس بتحب المنتدىت بجد
وانا ياسيدى كنت غايبة شوية عشان عند ماما
ولا بلاش اروح عند مامتى ولا ايه نظامكو انتو
وانا سعيدة باجاباتك جدا حتى اللى هربت منها
وسعيدة جدا بانى حسيت بجد ان فيكم ناس بتحب المنتدىت بجد
وانا ياسيدى كنت غايبة شوية عشان عند ماما
ولا بلاش اروح عند مامتى ولا ايه نظامكو انتو
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات