facebook

صفحة 2 من 3 الأولىالأولى 123 الأخيرةالأخيرة
النتائج 6 إلى 10 من 14

الموضوع: للرجال فقط

  1. #6

    افتراضي رد: للرجال فقط

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خلود مشاهدة المشاركة
    ههههههههههههههههههههه

    يابنى انت فتوه

    ياسار يارب

    الست مغلطتش بتنصحك لمصلحتك

    ياساتر ياساتر


    متشكرين لخدامتكم
    ويريت متتكررش
    انا مش عايز نصايح من حد
    وبعدين ان بتخانق مع ليون
    بتردى انتى ليه
    اما غريبه والله
    احسنلك تبعدى عنى انا
    نحن شباب نطلب الموت
    اكثر مما تطلبون الحياه
    ايه ده انا سخنت اوى كده ليه
    هههههههههههههههههههههه
    الجندى مات موتت رجال
    فى الجنه ياشهيد

  2. #7
    موقوف
    تاريخ التسجيل
    Jul 2012
    الدولة
    مصر
    العمر
    52
    المشاركات
    198
    مقالات المدونة
    2
    معدل تقييم المستوى
    0

    افتراضي رد: للرجال فقط

    هو مفيش حد ينصح الستات هنا ولا يعنى عشان الرجاله غلابه


  3. #8
    الصورة الرمزية الفارس
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    مصر
    العمر
    59
    المشاركات
    972
    مقالات المدونة
    1
    معدل تقييم المستوى
    18


    افتراضي رد: للرجال فقط


    اكيد كلام زى الفل ياليون ربنا يكرمك يابنتى على كل النصائح دى

    ورمضاااااااااان كريم


  4. #9

    مشرفة الأخبار و المعالم السياحية

    الصورة الرمزية lionking
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    ام الدنيا
    المشاركات
    5,361
    معدل تقييم المستوى
    24


    افتراضي رد: للرجال فقط

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedabdelziem مشاهدة المشاركة
    شكرا ليون على الموضوع
    واحب اقولك اننا جدعان اوى
    ومش محتاجين نصايح من حد
    احنا نعرف ننصح بعضينا كويس
    انصحى حوا احسن
    وبلاش تتدخل فى سياسه ادم
    هههههههههههههههههههههه

    انا بقيت اقول كلام جامد اوى
    ههههههههههههههههههه

    العفو يا سيدى اى خدمه



    تصدق بالله يا احمد

    ميتخافش غير ع اللى بيتكلم كتير كده

    هههههههههههههههههه

    وبعدين انا بأه هنصحكم يا ادم وكيفي كده

    ومحدش ليه دعوه بحواء خااااااااااااااالص

    احسنلكم

    وقد اعذر من انذر










  5. #10

    مشرفة الأخبار و المعالم السياحية

    الصورة الرمزية lionking
    تاريخ التسجيل
    Jan 2009
    الدولة
    ام الدنيا
    المشاركات
    5,361
    معدل تقييم المستوى
    24


    افتراضي رد: للرجال فقط

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خلود مشاهدة المشاركة
    ههههههههههههههههههههه

    يابنى انت فتوه

    ياسار يارب

    الست مغلطتش بتنصحك لمصلحتك

    ياساتر ياساتر
    هههههههههههههههههههههههه

    فتوه على نفسه يا امى مش على ليون

    ده احمد ده هيشوف ايااااااااااااام مرار اى والله مرار








صفحة 2 من 3 الأولىالأولى 123 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. ... خاص للرجال فقط ... ...
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 29-12-2011, 06:50 PM
  2. -- للرجال فقط
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 06-06-2011, 01:40 PM
  3. -- معـــاطف للرجال
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 03-06-2011, 06:50 PM
  4. -- للرجال فقط ......وبدون زعل
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 15-05-2011, 12:30 PM
  5. -- سن اليأس للرجال
    بواسطة RSS في المنتدى منقولات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 11-02-2011, 06:27 AM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
Untitled-1