أهلا ومرحبا بكم في موقع ومنتدى مدينة 6 أكتوبر
يمكنك تصفح المنتدى بدون تسجيل ولكن للتخلص من النوافذ الإعلانية يتوجب عليك تسجيل الدخول
إذا كانت هذه الزيارة الأولى تفضل بقراءة التعليمات أما إذا كنت تريد التسجيل فتفضل بالضغط على التسجيل والرجاء الإنتباه إلى ان إصدار المنتدى لا يدعم المتصفحات القديمة لذا ننصح بترقية متصفح انترنت اكسبلورر إلى آخر إصدار أو استخدام متصفح الفايرفوكس حيت أنه الأفضل على الإطلاق.
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خلود ههههههههههههههههههههه يابنى انت فتوه ياسار يارب الست مغلطتش بتنصحك لمصلحتك ياساتر ياساتر متشكرين لخدامتكم ويريت متتكررش انا مش عايز نصايح من حد وبعدين ان بتخانق مع ليون بتردى انتى ليه اما غريبه والله احسنلك تبعدى عنى انا نحن شباب نطلب الموت اكثر مما تطلبون الحياه ايه ده انا سخنت اوى كده ليه هههههههههههههههههههههه
الجندى مات موتت رجال فى الجنه ياشهيد.. https://twitter.com/abdelziem
هو مفيش حد ينصح الستات هنا ولا يعنى عشان الرجاله غلابه
اكيد كلام زى الفل ياليون ربنا يكرمك يابنتى على كل النصائح دى ورمضاااااااااان كريم
[SIGPIC][/SIGPIC]
مشرفة الأخبار و المعالم السياحية
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedabdelziem شكرا ليون على الموضوع واحب اقولك اننا جدعان اوى ومش محتاجين نصايح من حد احنا نعرف ننصح بعضينا كويس انصحى حوا احسن وبلاش تتدخل فى سياسه ادم هههههههههههههههههههههه انا بقيت اقول كلام جامد اوى ههههههههههههههههههه العفو يا سيدى اى خدمه تصدق بالله يا احمد ميتخافش غير ع اللى بيتكلم كتير كده هههههههههههههههههه وبعدين انا بأه هنصحكم يا ادم وكيفي كده ومحدش ليه دعوه بحواء خااااااااااااااالص احسنلكم وقد اعذر من انذر
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خلود ههههههههههههههههههههه يابنى انت فتوه ياسار يارب الست مغلطتش بتنصحك لمصلحتك ياساتر ياساتر هههههههههههههههههههههههه فتوه على نفسه يا امى مش على ليون ده احمد ده هيشوف ايااااااااااااام مرار اى والله مرار
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
عرض سحابة الكلمة الدلالية
قوانين المنتدى
المفضلات