حرام عليكم بقى
كل شويه عايزين حفلات ومصاريف واحنا داخلين على رمضان وعيد ومدارس وشغلانه
ينفع كده
عامه علشان خاطر جمال وابننا محمد عنينا نطلع من ميزانيه المنتدى كل مصاريف الحفله من جاتوهات وساقع وهدايا
كل ده بس علشان خاطر جمال الغالى
حرام عليكم بقى
كل شويه عايزين حفلات ومصاريف واحنا داخلين على رمضان وعيد ومدارس وشغلانه
ينفع كده
عامه علشان خاطر جمال وابننا محمد عنينا نطلع من ميزانيه المنتدى كل مصاريف الحفله من جاتوهات وساقع وهدايا
كل ده بس علشان خاطر جمال الغالى
![]()
كل يوم اكتشف ان لا شيىء يشبهك..
وانك أجمل من كل شيىء..
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات