كلام مظبوط جدا جدا ومفروض نسمح لبعض نقول راينا ده العيال دلوقتى بتقول رايها ومش بنقدر نسكتهم
شكرا استاذ جدمال على موضوعك المهم جدا ده
كلام مظبوط جدا جدا ومفروض نسمح لبعض نقول راينا ده العيال دلوقتى بتقول رايها ومش بنقدر نسكتهم
شكرا استاذ جدمال على موضوعك المهم جدا ده
أنـآ لآ أسمَحْ لـ/ أيًّ ڪآטּْ بـ أטּْ يّدخُلَ { ح‘ـيآتيْ }~✿
ف/ هذآ { ع‘ـآلمِي الخَآص } ،، أدْخِلُ فِيہ | فَقَط | مَـטּْ إختآرَهُمْ قَلْبِيْ ♥
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)
المفضلات