بجد 16 سنة اذا انتى عبقرية هذا الزمان طبعاالكتابة موهبة انا بكتب من اقل من كده بس الاسلوب بتاعك يكاد ان يكون احترافى الان كنت اقول لكى مبدعة بعد كده مش هاعرف ارد فانتى فائقة الابداع بالنسبة لسنك بجد تحية قلبية و اتمنى لكى دوام التوفيق و يارب يبقى اسلوبك كما انتى و و تبعدى عن الكتابة فى ال .. نصيحة
شكرا ربنا يبارك فى حضرتك بجد
عبقريه كلمه كبيييره جدا
وانا بجوار ابداعك لا شئ واكيييد هناك من افضل منى
شاكرة لك هذه الكلمات المحمله بأذكى العطور
ولكن بالنسبه للنصيحه انا مافهمتها ممكن توضحها
♥ اكبر هندسه فى الحياه ان تبنى جسرا من الأمل...فوق بحيرة من اليأس♥
المفضلات